Mere lys på AT RD03

Spørgsmål eller tips.
Besvar
Jakob Falk
Indlæg: 2
Tilmeldt: 31. aug 2022, 13:11
Geografisk sted: 8654 Bryrup, Vrads

Mere lys på AT RD03

Indlæg af Jakob Falk »

Hej derude!
Er der nogen erfaringer med at sætte mere lys på en african twin RD03? Jeg tænker.... nye paraboler eller bare nye led eller xenon pærer, bare mere lys? men selvfølgeligt noget den kan synes med!
Vi har lige købt og skal skrue lidt henover vinteren og indtil den skal indregistreres til april hvor den er veteran! Det bliver såååå fedt.
Mvh Jakob Magnussen
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Mere lys på AT RD03

Indlæg af iver »

Hej Jacob.

Jeg kan godt forstå du gerne vil have mere lys på, og der findes også løsninger, man skal bare huske den skal kunne synes med dem, som du selv siger. Glem xenon, de kan ikke synes, glem ledpære, de kan heller ikke synes, nye kraftigere almindelige pære som Osram Nightbreaker, de virker og giver bedre lys synes jeg, havde dem på min RD07A. Nogen er begyndt at sætte nye ledparaboler på, så hele "lygtehuset" skiftes, og parabolen er nu bygget til led, modsat dit originale lygtehus/parabolsæt. Her er det vigtigt at der er de rigtige godkendelses mærker på, Emærket osv, jeg er ikke så godt inde i de mærker, så dyk selv lidt ned i det, hvis ikke nogen andre herinde ved noget om det. Endelig er der muligheden med at sætte nogle ekstralygter på, her skal du igen huske at de skal være godkendte og mærkede.

Hvis du skifte dine paraboler, så kig evt hos Fullblast de harnlidt forskellige løsninger, og måske en der passer, linket skulle gerne lede til hvad de har der passer på Hondaer, også ældre.

https://www.fullblast.dk/honda

God weekend, mvh Gretchen og Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Jakob Falk
Indlæg: 2
Tilmeldt: 31. aug 2022, 13:11
Geografisk sted: 8654 Bryrup, Vrads

Re: Mere lys på AT RD03

Indlæg af Jakob Falk »

Mange tak for info, det skal da prøves, har også købt LED paraboler til min Landrover!
Mvh Jakob Magnussen
Besvar