AT - Generelle fejl?

Spørgsmål eller tips.
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Respekt

Indlæg af yaknudsen »

Sejt citat. Man bliver helt misundelig, men det nytter jo ikke noget når man er en "kylling". Til gengæld kan man nyde at høre om andres erfaringer, og få serveret seje citater som det nævnte.

Det er en af de mange fede ting ved et forum som HARK's.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Pranda - tur og meget mere.....

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Poul

Jeg synes det er meget god idé. De er rigtig gode nede ved Harry. Skal du have skruet i din AT så få Esben til det - det er han herre god til.

Jeg er meget enig med yaknudsen, det er nogle rigtig fede citater ;-)

Du finder bare en dato, så kommer du bare forbi. Glæder mig rigtig meget til at høre meget mere om din tur - sådan nogle MC eventyr rammer direkte plet i mit unge MC hjerte. Noget jeg drømmer om at udleve en dag - fedt fedt fedt!!!!!

Den bog vil jeg straks gå ud og få fat i/låne. Så har du naturligvis også set Long Way Round med Charley Boorman og Ewan McGregor? Formenteligt det bedste MC-rejse tv der nogensinde er lavet til dato.

Mvh Søren
pranda

Indlæg af pranda »

Hej Søren.
Long way Round har jeg kun hørt om, men hvis den er så god, som du antyder, må jeg vil hellere få fat i den. Det er den om de 2 fyre med 2 følgevogne - ikke?
Randa
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Poul

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Poul

Ja, det er lige præsist den. Det er klasse TV. Hvis du er interesseret, kan du låne den af mig. Jeg skal lige have den med over på djævleøen her i uge 43, hvor en af TDMXTZ medlemmerne skal med i "klosteret" en weekend over ;-)

Du kommer bare forbi og får en kop kaffe, så kan du låne den med hjem.

Mvh Søren
Rotax 655

Indlæg af Rotax 655 »

Det er min drømmetur (rute) har bla. kontakt i Fairbangs (Alaska) og det kunne være fint hvis der er den rette kemi at tage med. ring 21262631
pranda

Indlæg af pranda »

Hej gæst

lyder dejligt - er lige bortrejst en 3 dage - så ringer jeg!
Send mig evt. en mail med lidt mere "om dig"
pranda@webspeed.dk

mvh. Randa
Besvar