Søby træf

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
leif

Søby træf

Indlæg af leif »

Er der interesse for en fællestur til Søby torsdag d 31/8. jeg regner med at køre der ned og evt spise en pølse på vejen
det starter kl 18.


leif
MogensD

Indlæg af MogensD »

Hej Leif

Det lyder som en go' idé, har tit tænkt på at tage til Søby, men er aldrig kommet afsted, så hvis vejr og arbejde tillader det er jeg med.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tur

Indlæg af Søren Dahl »

Tak for sidst Leif og Henrik, det var en rigtig hyggelig tur vi havde til Kalø og Sletterhage fyr. Din alp kører bare som en drøm, og man sidder bare smadder godt på den, som sagt tidligere her på forum, så synes jeg man sidder bedre end man gør på min dynge.

Jeg er også klar til Søby træffet - jeg har aldrig været til det før, men jeg var nede i foråret og se Brunkulslejerne, det var super interesssant, så bare alene det vil være motivation nok for mig til at tage af sted. Hvor skal vi mødes? Jeg har først fri kl. 17.45, men jeg kan prøve om jeg kan få tidligere fri.

Mvh Søren
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Ja min TA'er er heldigvis vandtæt (i modsætning til formandens) 8-)
Til gengæld er jeg under tøflen & bliver nødt til lige at spørge konen om lov først :roll: Men mon ikke der kan bevilges en aften til lidt leg.

Så jeg er 99% sikkert klar hvis bare vi ikke skal alt for tidligt afsted.

PS Aner ikke lige hvad Søby er, men det er vel også underordnet...

PPS Håber I havde en god tur uden alt for meget regn. Jeg var klar til at møde op som surprise, men blev så inviteret ud og køre lidt stubmarksmujjer med en kollega der kører i Dormck :lol: -På KTM forstås, -den slags var alpen aldrig kommet igennem
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Cool

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Henrik - det lyder bare rigtig fint - vi havde en kanon tur uden regn overhovedet - jo en smule ubetydeligt dryppen en overgang men ikke noget voldsomt.

Glæder mig til at komme ud (forhåbenteligt) og trille lidt med dig næste torsdag.

Søby ligger i nærheden af Herning.

Mvh Søren
leif

Tid

Indlæg af leif »

Det starter kl 18 så hvis vi kunne komme afsted der omkring så er det vel fint de pæneste maskiner kommer jo somregel lidt for sent
Er der nogle der kender vejen der ned
Vi kunne jo mødes ved mcdonnald i tilst

mvh Leif
leif

tur

Indlæg af leif »

Ja Henrik og Søren det var en rigtig god tur vi havde i går
det var fedt at prøve et rigtigt ørkenskib de køre sku godt
næste gang gir jeg kaffe bagefter

Mvh Leif
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Leif

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Leif

Jeg er bare klar - det glæder jeg mig meget til. Din alp kører også herre godt, jeg kan godt forstå at du er så glad for den.

Mvh Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1266
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej drenge, hvad er det Søby træf for noget? overnatter i/vi ? Tror sgu jeg skal ud og blæses igennem :-)

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
MogensD

Indlæg af MogensD »

Hej venner samt Henrik :-D

Den kan jeg selvfølgelig ikke lade sidde overhørig, så jeg er klar uanset vejr og vind, og hvis det nu skulle vise sig at min "gamle" TA ikke kan lide det vand (der selvfølgelig ikke kommer) må jeg jo tigge om et bagsæde :-)

Dagen er skrevet i kalenderen, det har ikke været nødvendigt at spørge om lov :-D så bare sig hvor og hvornår, så vi kan komme til Søby :-P

Hilsen
Mogens
leif

søby

Indlæg af leif »

Hej alle

ER det for tidligt at køre ca kl 18 00 ude fra mcdonnald i tilst
Søby træf er lidt ligesom gammelestrup men der plejer vist at komme rigtig mange, og så er det jo også en god aften tur
vi er jo mange der kan lide at køre bare for sjovt Mogens mit bagsæde var ledig indtil konen hørte om denne tur sååå :roll: hun er også klar

sig lige til hvis det er for tidligt men vi skulle jo gerne afsted når det nu starter kl 18 i Søby

Leif
Brugeravatar
T-REX
Indlæg: 52
Tilmeldt: 06. jul 2005, 18:07
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af T-REX »

Fin ide - ses der nede. 8-)
Mvh Jess
John

Indlæg af John »

Øv øv, har en anden og "våd" (øl) aftale, så jeg kan desværre ikke. Håber istedet at se en masse af jer på Gl. Estrup i september. Det var f.... hyggeligt í august, hvor vi også havde vejret med os.
hilsen John, Åbyhøj
ps - skal på skruekursus de næste 2 week-ender, håber jeg bliver klogere og dygtigere(det er ikke svært at blive!) :cry: :-( :cry:
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Jeg kan fra 17:30 om nødvendigt.

Glæder mig til turen, -det er alt for lidt jeg har fået trillet sammen med Jer.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Vejrudsigten

Indlæg af Søren Dahl »

i følge vejrudsigten, kan der med fordel medbringes et kropskondom :)

Jeg tager selv milijakken med - hvis der skulle komme en byge - men virker ret usansynligt - det regner jo næsten aldrig her i Danmark - og nu har det jo også været KNASTØRT hele august, så jeg kan næsten ikke forstille mig at det skulle begynde at regne på torsdag :roll:

Mvh Søren
Besvar