Afholdes 19.–21. juni.
Stedet er Shelterplads Harrild hede.
Der er booket tre sheltere.
Fredag er menuen "chilli gryde", der selvfølgelig tilberedes over bål.
Lørdag er menuen ikke helt på plads, men Iver har en drøm om at vi skal have crepe Suzette til dessert.
Lørdag formiddag kl. 11.00 er der fællestur
PS. gerne tilmelding her i "tråden" Og husk her er gæster velkomne
Hilsen Iver og Glenn
Link til overnatningsstedet.
https://book.naturstyrelsen.dk/sted/she ... shelter-1/
Deltagere:
Iver
Lasse - shelter
Andy - shelter (fredag til søndag)
Glenn shelter (fredag til søndag)
Anders. Telt (fredag til søndag)
John. Telt (fredag til søndag)
Allan - Telt.