Sommertræf 19.-21. Juni.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
glenn3397
Indlæg: 161
Tilmeldt: 29. okt 2004, 12:18
Geografisk sted: Børkop

Sommertræf 19.-21. Juni.

Indlæg af glenn3397 »

Sommertræf

Afholdes 19.–21. juni.
Stedet er Shelterplads Harrild hede.
Der er booket tre sheltere.

Fredag er menuen "chilli gryde", der selvfølgelig tilberedes over bål. 🔥🌶️🍲.

Lørdag er menuen ikke helt på plads, men Iver har en drøm om at vi skal have crepe Suzette til dessert. 🤷‍♂️

Lørdag formiddag kl. 11.00 er der fællestur :honda:

PS. gerne tilmelding her i "tråden" Og husk her er gæster velkomne

Hilsen Iver og Glenn


Link til overnatningsstedet.
https://book.naturstyrelsen.dk/sted/she ... shelter-1/

Deltagere:
Iver
Lasse - shelter
Andy - shelter (fredag til søndag)
Glenn shelter (fredag til søndag)
Anders. Telt (fredag til søndag)
John. Telt (fredag til søndag)
Allan - Telt.
Hilsen Glenn

Transalp 650 2001
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 729
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Sommertræf 19.-21. Juni.

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK

Jeg vil gerne deltage, book en shelter til mig!
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Finduz
Indlæg: 10
Tilmeldt: 12. apr 2025, 14:35
Geografisk sted: 8472 Sporup

Re: Sommertræf 19.-21. Juni.

Indlæg af Finduz »

Jeg vil gerne deltage 😄👌 gerne et shelter, hvis muligt.

Fredag til søndag 🏍🔥
-Andy
Anders Thorsen
Indlæg: 216
Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
Geografisk sted: Børkop

Re: Sommertræf 19.-21. Juni.

Indlæg af Anders Thorsen »

Deltager fredag til søndag telt :-D
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 523
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Sommertræf 19.-21. Juni.

Indlæg af John Sigh »

Hej.

Deltager fredag til søndag :ok:
Har telt med.

Mvh John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Allan_hun
Indlæg: 5
Tilmeldt: 03. jun 2026, 17:28
Geografisk sted: Bryrup

Re: Sommertræf 19.-21. Juni.

Indlæg af Allan_hun »

Hej.
Jeg har lige ansøgt om medlemskab af HARC. Jeres arrangementer ser jo mega hyggelige ud og jeg vil meget gerne med på sommer shelter tur. Er der plads til et telt mere?
Allan_hun
Indlæg: 5
Tilmeldt: 03. jun 2026, 17:28
Geografisk sted: Bryrup

Sommertræf fællestur

Indlæg af Allan_hun »

Er der planlagt en rute?
Edit: Så lige at der både er en tur på asfalt og en på grus 👍
Hvor langt plejer i at køre?
Brugeravatar
glenn3397
Indlæg: 161
Tilmeldt: 29. okt 2004, 12:18
Geografisk sted: Børkop

Re: Sommertræf 19.-21. Juni.

Indlæg af glenn3397 »

Hej Allan.
Fedt du vil deltage i sommer træffet.
Der er plads til dit telt.
Det med fælles turen, er stadig ikke helt på plads. Jeg kører en af turene, men jeg er nysgerrig på om du er med på en tur, hvor der indgår grusvej, eller om du helst vil holde dig på asfalt. Når vi kører grus, kan det gøres så alle kan være med. 🤓👍.

Hvis du kender en god rute i nærheden, er du mere end velkommen til at vise os området.
Hilsen Glenn

Transalp 650 2001
Allan_hun
Indlæg: 5
Tilmeldt: 03. jun 2026, 17:28
Geografisk sted: Bryrup

Re: Sommertræf 19.-21. Juni.

Indlæg af Allan_hun »

Den gamle Transalp er Jo glad for grus og det er jeg også.
Selvom jeg bor 25km fra harrild hede så kender jeg.faktisk ikke rigtig de små grusvej i området. Men havde egentlig tænkt på at køre lidt her i weekenden, så kan jeg da lige rekonisere lidt i området. Vil en rute på 50-60im med 80% grus være passende?

Jeg skal ltil noget firma arrangement fredag d 19. Så det bliver nok først omkring kl 21 jeg kommer til Harrild.
Brugeravatar
glenn3397
Indlæg: 161
Tilmeldt: 29. okt 2004, 12:18
Geografisk sted: Børkop

Re: Sommertræf 19.-21. Juni.

Indlæg af glenn3397 »

Hej Allan.
Det ville være fedt, hvis du kunne lave en tur til træffet.
Det ville være en super god hjælp.

Tænker hvis turen et på grusveje uden for mange markveje og smalle stier, så kan vi nøjes med en fællestur. Jeg ved at der er nogle medlemmer, der bliver på shelter pladsen for at hygge og tilberede noget lækkert til aftensmad, så vi bliver sikkert en 4-6 stykker som kommer afsted på turen.

Og du dukker bare op fredag aften.
Jeg skal selv på noget firma udflugt, hvor vi spiser på Vrads station, men det slutter kl. Ca 13:30, og derefter kører jeg til Harrild hede. Vi ses :honda:
Hilsen Glenn

Transalp 650 2001
Allan_hun
Indlæg: 5
Tilmeldt: 03. jun 2026, 17:28
Geografisk sted: Bryrup

Re: Sommertræf 19.-21. Juni.

Indlæg af Allan_hun »

Jeg er godt i gang med at planlægge Sommertræffets fællestur. Som helt nyt medlem ved jeg selvfølgelig ikke hvordan i plejer at gøre men jeg tænker turen kunne gå af diverse små omveje op omkring Hampen Sø. Evt med stop ved Cafeteria kroen ved hovedvej A13. Hvis der er stemning for dette?
Hvor langt/længe plejer i at køre?
Brugeravatar
glenn3397
Indlæg: 161
Tilmeldt: 29. okt 2004, 12:18
Geografisk sted: Børkop

Re: Sommertræf 19.-21. Juni.

Indlæg af glenn3397 »

Allan.
Hvor er det bare fedt, at du vil hjælpe til.
Vi har nogle gange handlet ind på turen, og spist lidt frokost, rugbrød med div Pålæg ved et stop på turen.
Men det ville da være super med et stop ved cafeteriet.
Turene kan være af forskellig længde, det er også op til den der planlægger. Men 2-4 timer inclusiv en frokost pause. Har jeg været med til.
Hilsen Glenn

Transalp 650 2001
Besvar