Dejlig weekendtur

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Mogens Dammand

Dejlig weekendtur

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

Så er weekenden endenlig overstået og vi kan tænke på næste uges jobs og andre gøremål, ikk'........nej vel

Har været på tur med YCÅ denne weekend planlagt af Peter H. P. og Henrik Hald og det var kanon.

Turen var ikke speciel lang, men tilpas for de halvgamle der har fået et par skavanker, en tur til Vrads hvor der findes en schelter plads, og for mig der ikke har overnattet i naturen før og frygtet det værste, var det ren luksus at der var rindende vand og et lille hus med toilet :-)

Vi var 8 personer afsted og det var meget tilpas, i et skønt område med skov og sø, hyggelige mennesker, go' mad og ikke mindst rigtig godt vejr.

Jeg var nok en smule forudindtaget med hensyn til det at overnatte ude, men det blev gjort til skamme, og det skal ikke holde mig tilbage en anden gang, hvis vejret er lidt ligesom denne weekend.

Kunne dog være sjovt at gøre turen om mens sommeren er der, så folk ikke går i seng kl. 21 ikk' Peter :-D .

Helt sikkert en tur som vi HARK'ERE burde tage engang, hvor meteorologerne lover godt vejr (er stadig lidt luksuspræget) :-D

HIlsen
Mogens
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Mogens....

Enig i at vi havde en dejlig tur......

Menn...med det selskab er det jo svært ikke at have det rart, ik'.

Vi fik forkælet øjnene på vejen med nogle smukke efterårsfarver, noget primitivt mad og lidt "væde" (læs: Oksefilet og Vodka), masser af motion til lattermusklerne, anekdoter og skrøner. Sågar en vandretur i skoven til Snab Igle Sø, som stadig har krusninger efter alle de billeder der blev taget.

Iøvrigt sådan lidt personligt til dig: Selvfølgelig trives du i naturen. Du er jo naturmenneske til fingerspidserne... og jeg ser frem til de kommende "Træf" vi kan gøre i dit nyoplevede univers.

Mange "Shelter" hilsener

Peter
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Så lykkedes det mig at logge ind..
Står selvfølgelig ved ovenstående indlæg...

HugOgDask..
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Besvar