Smuttur til ArmyWear, Svenstrup.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Smuttur til ArmyWear, Svenstrup.

Indlæg af Peter AT »

Hej HARK'ere.

Vi er nogle stykker der har planlagt at smutte til ArmyWear, Svenstrup, lige syd for Ålborg, Lørdag formiddag. 19.11.2005.

ArmyWear har et ret godt og prisgunstig udvalg i alskens udetøj og udstyr. Absolut anbefalelsesværdigt at bruge et par timer på.

Hvis der er stemning for det kan vi jo ta' en enkelt overnatning i Shelter, med noget primitivt mad (oksefilet m.m.).

Mange hilsener
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Peter.
Jeg maa sidde over - men maaske vi kan tage en tur til "krigerens paradis" i starten af naeste aar - maaske jeg kan finde noget til min Mongoliet tur.
Go' tur....
Mange hilsener
Torben
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Så er det ganske vist.....

Henrik Hald, Søren Dahl, Anders Palcom og jeg selv, tar en enkelt overnatning i shelter, som beskrevet ovenfor. Gi' et kald hvis i vil med ud og nyde en af de første nætter med klar stjernehimmel, let nattefrost og næsten fuldmåne. Det bør i unde jer selv....., har udstyr i kan låne, hvis jeres eget sortiment ikke slår til....



HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
pranda

Indlæg af pranda »

Peter.

Tak!
Godt initiativ med "army-turen" og shelter-overnatning (ved Øksø ?).
Jeg kan desværre ikke deltage, da jeg skal til "en større ølsmagning"
- men I ønskes selvfølgelig "god tur" - det var ellers "lige mig".

mvh. Randa
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Aflysning......

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg må desværre aflyse arrangementet her i weekenden pga. arbejde ;(

I andre må have en RIGTIG fed tur.

MVH Søren
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Sikke en larm....

Op til flere ræve der forsøgte at gø som hunde. Lød dog noget forkølede. Skovskader der synes at det var rigtig træls at vi lå der og flød midt i skoven. De lagde ikke skjul på at de synes vi var ret ubelejligt placerede.

Lidt nattefrost med let rim, tørt brænde, en sav med en meter snor så den ikke blev væk for sig selv, og en genial brændekløver med spindel og håndtag.
Stierne dertil var hvide af rimfrost. Anderledes oplevelse at komme frem med asfaltdæk og oppakning. På et tidspunkt ville bagenden af AT'eren bare være forrest. Det fik den så lov til. Godnok blev jeg ikke på sædet, men kunne igen undres over hvor holdbare Touratek's alukasser er. Ganske lette at rette ud når de har taget det værste skrub efter en ufrivillig glidetur gennem skovbunden.

Vi var 3 til 6 store bøffer, 2 poser gyros og friske flutes, mange øl og en enkelt cola.

At sove under fri himmel, i en næsten varm pose med goretex overtræk, midt i Rold Skov er slet ikke så ringe endda.

Med frosne fingre...
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Lyder som en succes

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Peter

Næste gang skal dårlige undskyldninger og arbejde altså ikke komme i vejen for min deltagelse. Det lyder bare som en rigtig fed tur i har haft. Jeg bliver også nød til at besøge ArmyWear i Svendstrup en dag og investerer i sådan et overtræk til soveposen - har set ½'s. Det virker meget kompetent. Jeg har også fået min stol nu - den er altså bare rigtig fin - lige før sofaen ryger ud nu ;)

MVH Søren
Besvar