DAKAR AFTEN!

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar aften.

Indlæg af Søren Dahl »

Lad os prøve at se, om det ikke kan lade sig gøre langfredag. Jeg kan i hvert fald som det ser ud lige nu.

Mvh Søren
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Nu må i lige ta' jer lidt sammen...ik'.

Hvis vi bliver ved med at jokke rundt i datoer, tror jeg at forvirringen bliver så stor at ingen ved hvad der skal foregå hvornår.

Den vedtage dato har været fremme i flere måneder, og nu må vi holde fast i de beslutninger der er taget, efter en i øvrigt åben debat på dette forum.

HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brian

Indlæg af Brian »

Peter skrev:Nu må i lige ta' jer lidt sammen...ik'.

Hvis vi bliver ved med at jokke rundt i datoer, tror jeg at forvirringen bliver så stor at ingen ved hvad der skal foregå hvornår.

Den vedtage dato har været fremme i flere måneder, og nu må vi holde fast i de beslutninger der er taget, efter en i øvrigt åben debat på dette forum.

HugOgDask
Hej Peter din stædige Africaner ;-)

Jeg er ikke ude på at forvirre eller tage arrangement fra nogen, men syntes at det kunne være hyggeligt at få hilst på jer her i foråret og da der kun er 3-4 stykker der kan deltage den aftalte dag, Er jeg sikker på at de 3-4 stykker nok skal kunne finde ud af hvilken dag der besluttes ;-)

Viser det sig nu, at der er flere der kan langfredag kan vi jo bare lave et arrangemet mere!

Med optimistisk overbevisning om positiv meddelesmodtagelse :-D
Brian
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar aften.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben

Hvordan ser det ud til den 25 marts, når du hjem til DK? Jeg er blevet temmelig presset af mine arbejdskollegaer til at tage med til den før omtalte 50 års fødselsdag, men jeg har først lavet denne aftale vedr. dakar arrangementet, så den holder jeg naturligvis fast i, men jeg har stadig en åben aftale med min kollega, om at deltage hvis vores arrangement ikke løber af stablen til det aftalte tidspunkt. Hun vil meget gerne snart have besked om min deltagelse, da der ikke er mere end 10 dage til festen (noget med spisning, bestilling etc.....). Jeg vil dog stadig give Peter ret i, at vi bør holde fast ved de aftaler vi vedtager i klubben da det ellers skaber forvirring (men tror nu allerede sneen og klubbens medlemmers familier og omgangskreds har gjort rigeligt til at forvirre vores aftaler netop lige i denne sag).

Som det ser ud nu, er vi 3 stk. fra Djursland som kan deltage (og 2 af os har allerede set året dakar mere end 3 gange hver ;-) ) Desuden ser vi hinanden jævnligt, så skulle vi aflyse den 25 marts er der ikke sket nogen skade for mit vedkommende.

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar

Indlæg af Søren Dahl »

Et lille forsvar til dig Brian, det var jo sådan set mig der startede med at tvivle på den 25 marts pga. deltager antallet, så er det klart at der kommer nye forslag på bordet.

Mvh Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej.
Billetten er bestilt til den 24. - saa hvis der er stemning for det, kan vi moedes hos mig den 25.
Hilsen
Torben - fra Kinesien
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar

Indlæg af Søren Dahl »

Torben, hvis du kan komme HELT hjem fra Kina, så kan jeg altså også komme til Fyn, det ligger bare HELT fast - fuck den fødselsdag - det er da meget federe at være sammen med Jer fra HARK.


Mvh Søren
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Torben...

Selvfølgelig meget gerne..

Er det OK at ta' lidt urtemedicin med ?
Hva' med sovepose som måske bliver aktuel på et tidspunkt..

Glæder mig til lidt social samvær med andre HARKere.

Ses d. 25. marts..

PS. : Det er jo en go' mulighed for i "nye" i klubben, hvis i vil møde nogle af jeres "ligesindede". Så kom frisk frem, vi vil gerne mødes med jer.

HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Sovepose

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben

Jeg tager squ også min sovepose med - så laver vi et HARK, Dakar og sovepose træf i en og samme ombæring ;-)

Gad vide om du så har fået din tank til den tid, Torben ??? Glæder mig for vildt - vi ses den 25. :-D

Mvh Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej.
Jeg ser frem til at se jer med soveposer, urtemedicin, godt humoer og andet spaendende......
Buano har lovet at min nye 36 liters tank dukker op i naeste uge - meeen de er jo Italienere, saa man ved jo aldrig helt.... jeg haaber, at den naar frem.
Hilsen
Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Kommentar

Indlæg af Søren Dahl »

Eneste kommentar til det: FEDT!!!

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Nye medlemmer

Indlæg af Søren Dahl »

Hej alle sammen (især til Jer nye), jeg kan kun som Peter, opfordre Jer til at tage til dette arrangement - der er kanon godt, og Torben er bare den bedste vært man kan forstille sig.

Mvh Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej.
Saa er jeg ved at pakke og lukke mine kufferter - ikke let... ;-)
Efter naesten to maaneder i Kina, skal det nu blive godt og komme et smut til lille Danmark igen - dog er det lidt traels med vejret i Danmark - her i Beijing, har vi i de sidste par ugen haft hoej sol og mellem 14 og 20 grader.
Jeg har noteret mig, at flg. kommer til Dakar paa loerdag: Peter, Henrik og Soeren.
Hvis der er flere som har lyst, bedes I lige give besked i loebet af fredagen - Gullash suppen skal jo gerne reakke.....
Tag bare sovedyret med - jeg har god mulighed for at finde et hjoerne til overnatning.
Jeg glaeder mig til at se jer i loebet af eftermiddagen og haaber, at nogle flere faar lyst til at deltage.
Mange hilsener
Torben - paa vej hjem fra Kinesien
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Det kan godt være jeg kommer tidligere - måske allerede kl. 11.00

Går det an???

Mvh Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Ja, kom du bare tidligere, men du faar nok en stoevsuger i haanden.
Jeg har jo ikke vaeret hjemme i to maaneder og fredag aften, naar jeg er hjemme, har jeg vaeret paa rejse i 24 timer, saa det er nok ikke alverden, det bliver til den aften.
Vi ses.
Hilsen
Torben
Besvar