DAKAR AFTEN!

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brian

Indlæg af Brian »

:-? ØV -Jeg må desværre melde afbud d. 25, da konen som overraskelse har arrangeret sommerhus weekend i Nordjylland.

Mvh. Brian
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Brian :-)

Måske sommerhuset er så stort at vi kan holde det der? Så kan du jo komme med alligevel :-)

Hun har vel intet imod en flok bøvsende, øldrikkende, gullaschspisende motorcyklister? Og hun kan vel tåle lidt skurvognssnak?

Mvh Iver
;-)
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

HA HA

Indlæg af Søren Dahl »

Ja, det var en herre god ide! ;-)

MVH Søren
Brian

Indlæg af Brian »

Hej Iver,

Jeg syntes at det var en kanon idé, jeg har fremlagt dit gode forslag for konen :shock: , hun smilede og syntes at det var en god ide ;-) men mærkeligt nok vil hun ikke af med adressen på stedet.
Så enten må vi se om de andre HARK-gutter vil være med til at flytte dagen endnu engang, ellers går vi par hoveder bare glip af en god oplevelse.
:oops: Jeg kan fredag d. 14 april (Langfredag)

Mvh.
Brian
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Brian.

Du glemte vel bare at fortælle hende at det er lutter veltrænnede, charmerende ungersvende med karakter af "kræsne gentlemen" hun har med at gøre!!!!!!!

Prøv det! Så skal du se hun kan ryste op med en adresse, og 28 liter babyolie til at smøre os ind i ;-)

Glæder mig til at høre om piben nu fik en anden lyd :-)

*Mch Iver.



*Med Charmerende Hilsen.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

Jeg er rigtig ked af det, men der er kommet noget på tværs, som jeg har lovet, og nej det er ikke Annelise der er årsagen ;-) så desværre må jeg melde af.

Med dårlig samvittighed
Mogens
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Kaere Brian og Mogens.
I behoever da ikke at undskylde - der er da ingen skam at vaere en toeffelhelt.......he,he
Hilsen
Torben - som ogsaa sidder i saksen........ i Kina.......... :-(
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Dakar aften.

Indlæg af Henrik Hald »

Hej, jeg har vist ikke lovet mig væk til noget særligt d. 25, så vil derfor gerne melde min ankomst i det fynske :-D , er sikker på det bliver mægtig hyggeligt :lol:
Mvh Henrik.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Deltagere indtil videre....

Indlæg af Søren Dahl »

Deltagere indtil videre den 25.

Peter
Torben
Henrik
Søren

Mvh Søren
Esben

øvøv kan ikke den 25.

Indlæg af Esben »

øv jeg kan desværre ikke komme den 25 marts.
der er der den årlige store fest for mc-ister her i odense.
135 kr for mad, fri bar, transport, musik osv...
det kan jeg ikke gå glip af.

nå men jeg håber i får en god aften..

hilsen esben, som så hellere må kigge forbi en anden gang.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Esben

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Espen

Var det det sted du viste os den gang vi var på beøsg hos dig. Det sted du fortalte om? Jeg kan ikke huske hvor i odensen, men bare at der var et sted du fortalte at her mødtes en hel masse mc' er hver år?

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar aften.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Jeg ville bare lige høre om vi stadig skal afholde dakar aftenen selv om vi ikke er flere deltagere ?

I skal da lige høre min holdning - jeg synes da bare vi skal køre ned til Torben og se hvordan han har det - altså på Fyn 8-) - dakar aften eller ej.

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Ja - det er flot!

Indlæg af Søren Dahl »

Ja - det er jo så virkelig flot. Jeg har lige overset et arrangement jeg er blevet inveteret til den 25 marts - det drejer sig om en af mine kollegaers 50 år fødselsdag - men helt ærlig - hvis vi skal afholde dakar aften, så må den fødselsdag altså holdes uden mig. Men giv mig lige et prej, hvis vi beslutter IKKE at afholde aftenen den 25 marts.

Torben, hvornår rejser du til DK og hvornår rejser du (hjem?) til Kina igen :?: Under alle omstændigheder skal jeg i hvert fald lige have hils på dig - det ligger helt fast.

Mvh Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Soeren og andre.
Jeg ved ikke praecist hvornaar jeg rejser til DK, men vel nok om et par uger.
Jeg vender tilbage med nogle datoer om et par dage.
Hilsen
Torben
Brian

Indlæg af Brian »

Hej!!

Jeg ved det godt :oops: , men da der ikke er ret mange der kan deltage i et at årets helt store HARK arrangementer (Jeg selv incl.) vil jeg lige prøve at se hvor mange der kan Langfredag d. 14 april.

Dakar-aften er alletiders start på sæsonen, hvor vi kan få hilst på de nye og gamle medlemmer!!

Hvad med dig Torben vores SUPER vært, er du i DK i påsken og har du tid? og kan I andre eller er der booket?

Med sol i sigte 8-)

Brian
Besvar