DAKAR AFTEN!

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Støvsuger.....m.m.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben

Det er bare en aftale!!!!

Vi ses, jeg glæder mig meget.......

Mvh Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Dakar aften....live

Indlæg af Torben Vester »

Live fra Dakar aftenen.

Jeg skriver under mit daeknavn torben vester, men det er altsaa mig Soren som skriver dette indlaeg. Jeg synes bare lige i skal have en live reportage direkte fra dakar aftenen.

paa nuvaerne tidspunkt sidder jeg godt plantet i torbens bloede sofa, foran fjernsynet med dakar koerende.

Torben ligger paa sofaen ved siden af mig, og slapper af efter sin lange tur fra kina i gaard, Henrik og Peter ligger og syder en kold pilsner paa deres liggeunderlag foran fjernsynet...... ser ikke ud til at lide den store overlast.

vi har lige faaet den mest fantastiske middag man kan forstille sig. en herlig forret bestaaende af poelse bord med salat, oliven og broed. derefter fik vi den sagn opspundne ungarske gullash som simpelthen ikke kan beskrives, den skal proves. Torben er simpelthen en fantastisk vaert og til Jer som ikke kunne vaere med i aften, kan jeg kun sige at i er gaaet glip af en virkelig fed aften, jeg er ked af at sige det, men haaber virkelig i kan deltage naeste aar.

lige nu sidder jeg med en 22 aarig skotch whiskey og nyder selvskabet........ naa jeg vil smutte igen..... jeg skal tilbage til heltene i sahara mens mine tanker vil gaa til det skotske hoejland og dens aedle bryggekultur......

I morgen skal vi koere hjem til Jylland paa dyngerne i en ny tid, sommertid, haaber virkelig det lever op til navnet, men vaerprofeterne i tv byen vil vist noget andet :-x

Mvh Soren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Vejret og andet....

Indlæg af Søren Dahl »

Så er vi kommet hjem fra en kanon god aften hos historiefortælleren, eventyren og mester kokken, Torben. :beer:

Desværre holdt vejrprofeterne hvad de lovede, det blev et meget dårlig vejr hele vejen hjem. Man må sige at vejrguderne gjorde det bedste jeg længe har set for at gøre det ubehageligt for os folk på mc :smadret:

Henrik, Peter og jeg selv fulgtes ad næsten helt op til Århus hvor Peter drejede fra. Henrik og jeg var lige inde og besøge Harrys Motorservice som havde åbent hus her i weekenden. Rigtig hyggeligt arrangement, hvor vi iøvrgt kom i snak med Henrik Tang, en behagelig gut som også har erhvervet sig en :honda: Varadero, så de første +'er har Henrik fået i min bog..... ;-) Håber vi får Henrik at se her i klubben hvis eksistens han naturligvis blev gjort opmærksom på. 8-)


Mvh Søren

Ps. Tusinde tak for en kanon god og hyggelig aften, Torben. :ok:
Besvar