Sheltertur ved Voer - 1-2 November

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Sheltertur ved Voer - 1-2 November

Indlæg af Lars N »

Tak til alle i cool Hark folk. Det var sku fedt med godt humør og ikk mindste mad. Vi fik også lige vendt dæk emnet og nyt dæk dukkede op knepdæk!!!! Og ja hvem mon der kom frem med det.

Super mange tak til den skønne familie for at i ville se os igen.
Glæder mig allerede til næste år.

Total hyggeligt samvær i topklasse
Ses næste år
Mvh Lars
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
ojm
Indlæg: 100
Tilmeldt: 15. jun 2014, 15:48
Geografisk sted: Horsens

Re: Sheltertur ved Voer - 1-2 November

Indlæg af ojm »

Til alle grovæderne!!
Tak for sidst, det var en rigtig dejlig tur til Sørens barndomshjem.
Det er et sted med respekt for traditionerne og de voksne generationer. Og de kan lave et kaffebord så grovæderne sig fryde og fylde. Stor tak til hele familien, også alle pigerne ude i køkkenet. I forhold til husets senior var de jo blot piger.
Hvis Jørgen skulle læse med, skal du vide at jeg fandt jeres hjem- hjemlig, det var på mange måder som at komme hjem til de "gamle" Så bliver det i min verden ikke meget bedre.
Vh ojm.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sheltertur ved Voer - 1-2 November

Indlæg af Søren Dahl »

Kære Alle Jer som var med på Grovæderturen.

Endnu en gang tak til Jer alle som var med på grovæderturen, som gjorde denne weekend til en rigtig dejlig og super hyggelig weekenden. Desuden tak for alle de søde beskeder og hilsner til min familie - de satte utrolig meget pris på Jeres besøg og Jeres fantastiske væremåde og ikke mindst appetit :-D - og Jeres store interesse og opmærksomhed på vores aktuelle udfordringer vi har været igennem i familien.

En særlig tak til Lasse og Henrik som gav den rettidige opbakning, og lille kærlige puf for at arrangementet blev til noget - det kan jeg ikke takke nok for! :ok: :ok: :ok:

Tak til Jer alle sammen for at I hver på Jeres måde bidrog til - vel nok - den bedste grovæder tur vi til dato har haft. Tak til Alle Jer som trofast deltager HVER gang - og tak til alle Jer nye for at I brugte en weekend på dette arrangement - og super fedt med de sidste hurtige tilmeldinger - super skønt :-D :-D :-D

Vi glæder os rigtig meget til næste år!!!

Med kærlige hilsner fra

Søren og familien
dkflag4
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Sheltertur ved Voer - 1-2 November

Indlæg af Lasse Pedersen »

Godmorgen GROVÆDERE

Jeg taler vist ikke "kun" for mig selv! Jeg er temmelig sikker! :-D
Søren du har da selv, temmelig mange pæne ord til os deltager :-D Jeg kan da let blive lidt forlegen af al den ros, vi er jo "kun" grovædere :lol:
Hvad er bedst? Jeg kan ikke udtale mig! Men god det var denne tur i alle tilfælde!!!!
Ud over en god tur, ser jeg selv frem til Grovæderturen som noget helt særligt, Særligt? ja!
Grovæderturen er den af HARK turene der betyder mest for mig, den afholdes på en tid af året hvor jeg, syntes naturen giver mig mest, den afholdes på den måde som jeg holder mest af, stederne som er samlings punkterne for os er helt unikke, Søren jeg misunder dig for den gave du har fået ved fødslen, den livsholdning med ikke at kassere noget der fungerer den giver mening for mig!
Det var jo nok mig der pressede på, for at få turen afviklet, jeg er ikke overrasket over at din familie har det netværk de har, det er selvfølgelig deres egen fortjeneste, alligevel har jeg en særlig tak til "pigerne" i køkkenet, uden dem? ja det får vi jo aldrig noget at vide om, havde din mor endnu mere at se til. Kan nogen af deltagerne forestille sig at, jeres familie kunne samle et par damer til at lave, kaffe bord og morgen bord til en flok som os, jo vi er "pæne" folk, men vi er også temmelige anderledes!
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
PAVJ

Re: Sheltertur ved Voer - 1-2 November

Indlæg af PAVJ »

Hej.
Også herfra mange tak til jer alle og til Søren og familie i særdeleshed. Tak fordi vi må være med. Turen er hver gang en oplevelse for store og for små. I tidens hastighed er det sjældent at finde et miljø og en "perle" som her i Voer, hvor traditioner og kultur ikke sådan fortrænges af alskens modeluner, metrosexualitet og ligegyldigheder :-D . Som Lasse så rigtigt skriver så er det en også årstid som er helt speciel at være i på denne måde, især når vi så er heldige med vejret oveni og det garneres med bål og aftenmørke, en dampende sort gryde, tromme, diddelido og masser af røverhistorier - ja så er det jo næsten magi. Derfor er det også for mit vedkommende vigtigt at knægten kan være med. Det er til stor glæde for ham at opleve ture som disse og det er stort at være sammen med sådan en flok "originaler" - det tales der meget om både forinden og efter, ligesom det hele helst skal være som det plejer, ja selv gåturen til vandet er vigtig. Jo der er mange indtryk at fordøje og noget at fortælle i skolen dagen efter. God vinter til jer alle, og held og lykke med knæoperationen Lasse.
vi ses.

M.v.h.
Poul
Billede
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sheltertur ved Voer - 1-2 November

Indlæg af Søren Dahl »

Tak for alle de venlig livs-bekræftende indlæg - og til dig Poul Arne - knægten er ALTID vedkommen - det er fedt at vi kan bidrage med lidt social kultur til sønnik :-)

Glæder mig til vi ses næste år :-)

Mvh Søren
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Sheltertur ved Voer - 1-2 November

Indlæg af Lasse Pedersen »

hvornår er der grovæder tur 2015?
hilsen lasse
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar