Prinsens Jule Kur Tur 20. december

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
mc-eventyristen.dk

Prinsens Jule Kur Tur 20. december

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

Vi mødes kl 10.30 på Åstedved 51, Kvong, 6800 Varde den 20. december
Drikker en kop kaffe, snakker og diskuterer vind og vejr, motorcykler, damer, what ever....

Afgang kl. 11.00. Hurtigt efter afgang finder Prinsen nogle veje eller spor uden asfalt. Efter en tur på 60-80 km møder vi MadHoldet som venter os med varm og fyldig gullashsuppe og drikkevarer, øl, sodavand og kaffe/te.

Efter vi har tømt gryden fortsætter vi en times tid ad flere snirklede og eller grusede og eller sandede og eller mudrede og eller tilsnedeede og eller måske frosne mark og eller skovveje og spor.
Kl. ca 15 siger vi 'Pænt farvel og ønsker hinanden God Jul og Godt Nytår' hvorefter gruppen opløses og alle kører hver til sit.

Deltagelse koster 'madens pris' hvilket er ca 75 kr. som betales ved ankomsten.
Turen slås også op hos Tenere, GS-vennerne (FB), Motorcykeleventyr (FB) og på Prinsens Hjemmeside.

Max antal deltagere 12 (vi har ikke gryder der er store nok, hvis vi bliver flere :roll: ) Pladser tildeles efter først til Mølle-princippet

BEMÆRK: Turen aflyses hvis VejrGuderne ikke er os venligt stemte og derfor lader storm, regn eller andre fænomener forhindre vi kan køre en tur!
Læs mere om turen på http://www.BikeAdvenTurist.com

Deltagere:
1: Prinsen (tæller ikke med i samlet deltagerliste)
2: Ole AI (tæller ikke med i samlet deltagerliste)
3: Flemming Wang Jensen, Tenere
4: Johni Varto Kristensen, Tenere
5: Erik Midtgaard
6: Per Klose
7: Anders Northeved
8: Maren Marqardt
9: Jørn Maron
10: Ove Jakobsen
11: Lars Kjelde
12: Henrik Carlsen
13: Kim Olesen
14: Thomas Jørgensen
15: Sara Slot Østergaard
Senest rettet af mc-eventyristen.dk 30. nov 2015, 17:25, rettet i alt 10 gange.
Tidligere_medlem_1

Re: Prinsens Jule Kur Tur 20. december

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

mc-eventyristen.dk skrev:Vi mødes kl 10.30 på Åstedved 51, Kvong, 6800 Varde den 2. december
Mine brugte Anakee3 dæk er vist uegnet til denne tur. Men rigtig god tur til Jer, den 20. eller er det den 2. dec. :-D

Jeg kunne have lyst til at besøge din Mini-Camp engang i 2016.

God weekend
mc-eventyristen.dk

Re: Prinsens Jule Kur Tur 20. december

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

Lykkedal skrev:
mc-eventyristen.dk skrev:Vi mødes kl 10.30 på Åstedved 51, Kvong, 6800 Varde den 2. december
Mine brugte Anakee3 dæk er vist uegnet til denne tur. Men rigtig god tur til Jer, den 20. eller er det den 2. dec. :-D

Jeg kunne have lyst til at besøge din Mini-Camp engang i 2016.

God weekend
Ups Jens, det er den 20. dec. og det er rettet - tak :ok:

Du er meget velkommen her :-)
mc-eventyristen.dk

Re: Prinsens Jule Kur Tur 20. december

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

"Prinsens Jule Kur Tur 2015" er kørt. Nu må julen gerne komme, så vi kan få den overstået 8-)
Det blev en aldeles god oplevelse sammen med en stor flok, blandet af kendte ansigter og nye venner (jeg ikke vidste jeg havde :-) )
Vi legede hele dagen, i mudder og vand, sand og mos.
Har du lyst til at se en serie billeder fra dagen, kan du kigge med her: http://bikeadventurist.com/billed-galle ... 02015.html
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Prinsens Jule Kur Tur 20. december

Indlæg af Palle »

Er du sindssyg det ser ud som om i "gennem-hygger" !!!
Fedt at nogen tager initiativ til sådanne "drenge-streger" :beer:

Skøn-literatur ... og gode billeder :!: :!:

Og godt nytår den anden vej .. kslag
Chrome won`t get you home..
mc-eventyristen.dk

Re: Prinsens Jule Kur Tur 20. december

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

Tak for din flotte anmeldelse, Palle :ok:

Du (og alle andre med legegen i behold) er altid velkommen herude - også hvis du "bare har lyst til at køre en tur herude", jeg er næsten altid klar og kender efterhånden nogen af de sjove veje i SydVest- ddkk
Besvar