GRAVEL FUN 2016

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
stig
Indlæg: 193
Tilmeldt: 23. okt 2012, 06:38
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Re: GRAVEL FUN 2016

Indlæg af stig »

Ja så fik jeg kørt ruden i gennem en sidste gang.
Det var vist meget godt for havde ikke lige taget højde for at det var en majs mark her bag motorcyklen hvor der eller var meningen man skulle kikke ind over marken for at besvar et spørgsmål ;)

Men eller meget godt med alle de majs og korn marker som havde vokset sig store side det sidste pargange jeg havde kørt ruten i gennem så hele land skabet var ikke til at kende så selv om jeg selv har lavet ruden måtte jeg bruge Roadbooken for af finde vej (Y).


Billede
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: GRAVEL FUN 2016

Indlæg af Tinning »

så er jeg kommet hjem efter en god weekend med god kørsel og flinke mennesker

dette kan kun anbefales herfra

og et stort tak til Stig for indsatsen med at lave dette aragement
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: GRAVEL FUN 2016

Indlæg af M@X »

Super arrangement :-D Omtrent det sjoveste man kan foretage sig med tøj på :shock:
Kun 13 ud af 25 gennemførte, men det skyldtes vist mest tekniske defekter.
Personligt var jeg for ivrig efter at komme i mål og brugte ikke tid nok på at gennemlæse det udleverede materiale. Derfor et par fatale navigations fejl, hvor der kom lidt for mange kilometer på tælleren. Efter hjemkomsten har jeg studeret logfilen på GPS'en og det er ret tydeligt hvor det er gået galt for mig.
På et tidspunkt sprang låget op på min topboks, med tab af tegnebog og penge. Det kostede 6 km ekstra, et styrt og 600 tabte kroner at køre tilbage og samle tabt gods op :evil:

Et andet sted kom jeg fra den forkerte side til et GPS punkt. Korrekt stede, men fra forkert side. Jeg kører derfor tilbage til sidste punkt på ruten. Finder ud af fejlen og kører rette vej til GPS punktet. Spildt 6km igen. Men det var mit første Roadbook rally, så jeg må lære af mine fejl.

Stig har i hvert fald lavet et super stykke arbejde. Jeg fandt kun en enkelt fejl eller to i roadbook ud af ca. 180 punkter. Og ikke noget alvorligt der ledte deltagerne på afveje.

Hvornår er næste Gravel-fun ??? :ok: :ok: :ok:
--
mvh M@X
Besvar