2xJens turen 2016 version 2

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af YETI »

Kære alle HARK ere
Jeg har lavet en ny tråd og update på 2XJens turen med ny info.

Vi mødes d. 24 september kl 11.00 ved Lystrup Centervej 8520 i Lystrup https://goo.gl/maps/WMA2tBtXW382 , og kører efterfølgende i samlet flok over til det nye bosted i Elev hvor beboerne venter kl 11.30. Efter nogle køreture med beboerne samles vi i fællesrummet hvor der er sandwich, kaffe og kage samt musikalsk indslag fra Søren :-D . Efter nogle forhåbentlig hyggelige timer slutter vi af kl. ca. 14.00 og dem der har lyst kører videre til Touringcampen http://www.touringcamp.dk hvor vi hygger os på årets næstsidste åbningsdag.
Der er rigtig mange beboere der glæder sig til vi kommer, og det nye sted har flere beboere uden fysiske handicaps, så der er mange som kan sidde bagpå os der ikke har sidevogn, (medbring gerne en ekstra hjelm). Der er ligeledes rigtig mange unge, så jeg forventer at interessen vil være stor.
Jeg håber meget at I vil bakke op om turen og være med til at gøre en forskel for nogle mennesker som ikke har de samme muligheder som vi har..

Følgende har allerede tilmeldt sig men der er plads til flere, så tilmeld dig på tråden her:

Lasse
Glenn (har et antal sidevognsfolk med som sidst:-))
Lars
Søren
fruolsen
Mogens
Jørgen Markussen
Hald
(Brian)

Bedste hilsner YETI / Jens
Senest rettet af YETI 23. sep 2016, 08:45, rettet i alt 5 gange.
Brugeravatar
fruolsen
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13. jul 2015, 08:21
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: 2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af fruolsen »

Hejsa

Jeg vil gerne deltage denne dag.

vi ses
fruolsen
hilsen fru olsen
Hondaxl650v
Suzuki Inazuma 250

Er du glad? Ja - Fint, Nej - kan du gøre noget ved det?
Ja - så gør det og bliv glad, Nej - så vær glad alligevel
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: 2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle HARK'er

2 x Jens er for mig en helt unik mulighed for at mødes med mange af Jer andre HARK'er - både nye og velkendt ansigter. Vigtigst af alt, giver det mig en rigtig god følelse at kunne deltage i noget, hvor jeg ved, at vi fra HARK i fællesskab giver noget, til nogle mennesker, der måske til daglig ikke har en lige så stor mulighed for oplevelser som vi har. En oplevelse der for beboerne er så givende, at der bliver talt om det et helt år efter - og det blot fordi vi møder op, og repræsenter det vi jo er bedst til i HARK - at være en flok glad mennesker på nogle store motorcykler, det elsker det vi gør, og samtidig er gode til at dele ud af glæden ved det at køre MC. Ikke så mærkeligt når man kører på nogle af verdens fedeste motorcykler - det SKAL smitte og bringe de store smil frem - og det gør det! Jeg kan kun opfordre så mange fra HARK til at møde op denne dag, og gøre en forskel for Jens og alle de andre beboere, tro mig - det er ikke kun dem der får noget ud af denne dag - når man kører hjem fra en 2xJens tur - er man også blevet fyldt op af gode oplevelser, måske blevet lidt klogere på nogle ting her i tilværelsen, og følelsen af at man bliver lidt ydmyg over livet er ikke et ukendt fænomen....

Med venlige hilsner

Søren
Mogens Dammand

Re: 2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Jens

Vil også gerne være med denne dag :-)

Hilsen Mogens
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af YETI »

Supergodt Tak for tilmelding fra FruOlsen og Mogens. Glæder mig til at se jer.. Tak for indslaget Søren håber at der er flere der har lyst og mulighed. Der er plads til flere :-D
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: 2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af Lars N »

:shock: Godt skrevet søren :ok:

Vi ses snart folkens :honda:
Team ADHD leader
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: 2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag her fra Sjælland

Jeg er så enig i hvad du skriver, om den oplevelse det er at deltage i Jens & Jens turen, Søren.
Til jer der har været med før, brug også denne lørdag! Nogen har mere brug for en oplevelse, giv dem den. Til jer der endnu ikke har været med prøv det, se hvor stor glæde et par timer af vor tid giver hos andre.
For mig er det et most at deltage i 2 x Jens turen.

Tak til familien Yeti fordi jeg må.
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af YETI »

Kære allesammen
Så nærmer vi os d. 24 hvor vi skal afsted. Vi skal lige ha de sidste med så vi er nok til at køre med alle. Så! KOM FRISK KOM GLAD og meld dig til.. Se ovenfor de allerede tilmeldte..Der er stadig plads til flere..
Bedste hilsner Jens
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Re: 2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af Henrik Hald »

Hej Jens, jeg vil også gerne med.. :-)

Hilsen Henrik..
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af YETI »

Supergodt Hald.. Det er noteret vi ses. :ok:
Brugeravatar
fruolsen
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13. jul 2015, 08:21
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: 2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af fruolsen »

Hej Yeti Jens

Jeg har evt. en MC kammeret, som har det lidt svært fortiden og trænger til at føle han kan gøre noget for andre. Håber det er ok. Han hedder Brian og kører Honda - trods alt

Vh
Fruolsen
hilsen fru olsen
Hondaxl650v
Suzuki Inazuma 250

Er du glad? Ja - Fint, Nej - kan du gøre noget ved det?
Ja - så gør det og bliv glad, Nej - så vær glad alligevel
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af YETI »

@ Fru Olsen. Det er fint med flere deltagere. Jeg glæder mig til at se jer alle sammen i morgen. Håber at vi får godt vejr og en god tur. Husk venligst en ekstra hjelm.

Bedste hilsner YETI / Jens
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: 2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af Lars N »

Takker for endnu en super dag. Skønt at se den glæde som så lidt fra os af gir dem. Vi blev super modtaget af alle. Sjovt at se folk i starten ikk rigtigt ville men med et var de ikk til at stoppe igen. Sikke et super fremmødte af sidevognsvenner og solo mc. Ved vi er flere der står der igen til næste år. dkflag4
Mvh Lars :flag:
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
fruolsen
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13. jul 2015, 08:21
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: 2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af fruolsen »

Tak for endnu er rigtig god oplevelse i HARK regi.

Dejligt at møde nye ansigter og gense andre.
Tak for en go dag -vi ses til efterårs shelter

Hilsen fruolsen
hilsen fru olsen
Hondaxl650v
Suzuki Inazuma 250

Er du glad? Ja - Fint, Nej - kan du gøre noget ved det?
Ja - så gør det og bliv glad, Nej - så vær glad alligevel
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: 2xJens turen 2016 version 2

Indlæg af Lasse Pedersen »

Til Jens og hans dejlige familie.
Samt andet godt folk *S*

Her fra det vestlige København (Brøndby strand) siger jeg tak for endnu en fantastisk dag sammen med jer, en endnu støre tak har jeg til Elev bo centrets beboere fordi deres glæde ved at se os MC er, gør mig så glad, en glæde jeg som tidligere har nævnt gør mine efterfølgende dage lettere, jeg er nu kommet godt hjem, har nogen vel gættet, har fået pakket ud og klappet Transalpen, lidt mad stod klar da jeg "landede", nu er den i min mave.
Alt i alt en helt igennem dejlig dag.
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar