Prinsens Jule Kur Tur køres 18. december

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
mc-eventyristen.dk

Prinsens Jule Kur Tur køres 18. december

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

.......

Alle pladser er nu besat. Men husk, vi kører igen i 2017

Ladies and Gentlemen, nu nærmer tiden sig hvor vi skal køre Prinsens Jule Kur 2016.

Og ikke mindst, spise fru Nielsens herlige Gullaschsuppe, med tørt brød og en halvlunken øl. Brødet og øllet er ligegyldigt, det blegner ved siden af gullaschen :lol:

Der er tilmelding frem til 9 december, men pladserne er begrænsede og tildeles efter først til mølle-princippet. Hvilket vil sige, at de der betaler der kr. 95 først, er dem som kommer med.
Vi har plads til 12-15 stykker, men hvis vi kan finde en større gryde, en kæmpe gryde, øger vi deltagerantallet fing1

Se program til og yderligere beskrivelse om Prinsens Jule Kur Tur 2016 :
http://bikeadventurist.com/om-bikeadven ... 02016.html

Bemærk: Der er præmie til bedst udklædte ekvipage, hvor noget Jule-agtigt prioriteres i Prinsens bedømmelsen

Når turen er kørt, drikker vi en kop kaffe og spiser lidt hjemmebagt, inden vi ønsker hinanden God Jul og Godt Nytår :beer:

Billede

Billede
mc-eventyristen.dk

Prinsens Jule Kur Tur 2016 er kørt

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

Prinsens Jule Kur 2016 er nu kørt................. og kom fantastisk godt ud af sporet

Vi var 18 ekvipager, idet der var nogle der måtte melde fra i sidste øjeblik. Reduktionen ændrede ikke på det gode humør hos deltagerne, og ej heller hos de mange der rundt omkring i de små og større byer vi kørte igennem. Der blev smilet og vinket til os, når vi smuttede gennem gaderne, mange iført nissekustume.

Kæmpe tak til dem der deltog, og skulle du få lyst til også at deltage, køres næste Prinsens Jule Kur Tur den 17. december 2017.

Du kan se en reportage fra turen her:

http://bikeadventurist.com/turberetning ... 02016.html
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Prinsens Jule Kur Tur køres 18. december

Indlæg af Palle »

Kanon fed beretning ..krydret med dejlige billeder :ok:
Jeg er især vild med billedet af wv med oppakning !! :mrgreen:
tak for en hyggelig læsning og et par gode grin 8-)
Chrome won`t get you home..
mc-eventyristen.dk

Re: Prinsens Jule Kur Tur køres 18. december

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

Palle skrev:Kanon fed beretning ..krydret med dejlige billeder :ok:
Jeg er især vild med billedet af wv med oppakning !! :mrgreen:
tak for en hyggelig læsning og et par gode grin 8-)
Hej Palle

Tak for din flotte anmeldelse af min RR om Prinsens Jule Kur 2016.
Du skal vide, at det er dig, sammen med mange andre, der gør at jeg bliver ved :-)
Så længe så mange synes det er en kommentar værd, og lige så længe rigtig mange giver sig tid til at læse hvad jeg skriver, bliver jeg ved med at lave mine reportager.

Tak - og du skal vide, du er altid er velkommen til at kigge ind på vores Bike Adven Turist Place og evt. benytte faciliteterne på vores Mini Primi Camp.
Se mere her, hvis du ikke kender den

http://miniprimicamp.dk/

P.s. jeg forsøgte at sende denne hilsen som en privat besked, men det ville systemet ikke tillade. Jeg fik besked om at "brugeren ikke eksisterer"?????
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Prinsens Jule Kur Tur køres 18. december

Indlæg af Palle »

Hej igen 8-)
"brugeren eksisterer ikke" :?:
Ja konen klager af og til over at jeg ikke er "nærværende" :lol:
Men ligefrem ikke eksisterende :?: :?: ;-) ha-ha..

Jeg har før modtaget PB.... så det må være en smutter.eller sætternissen 8-)
Jeg holder "invitationen" in mente... :ok:
Jeg nyder som sagt dine fine og udførlige beretninger,så "keep them comming" :-D
Det er altid spændende at høre om andres ture,som i den grad kan give inspiration til egne ture...
Chrome won`t get you home..
Besvar