Hygge Påsketur

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brian

Hygge Påsketur

Indlæg af Brian »

Til HARK folket.

Endnu en flot solskinsdag og denne gang med plus grader -foråret er på vej 8-)

Skulle du/I have lyst til at trille en lille tur Langfredag d. 14/4 fra kl. 13.00 til ca. 15.00, vil jeg planlægge en tur på 70 - 90 km på asfalt ;-)

Der er ingen tilmelding!
Men hvis du påtænker at komme kan du skrive det og så sørger jeg for en kop kaffe og en småkage til turen.

Turen starter ved Marselisborg lystbådhavn på kajen efter restaurenterne.

Vel mødt!

Mvh. Brian
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Brian

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Brian

Det lyder bare som et alletiders forslag, jeg vil naturligvis gerne deltage, og jeg tror også jeg kender et par stykker som gerne vil deltage. Dog har vi et lille arrangement med at åbne touring campen den 13 april - skærtorsdag som godt kunne ende i noget med noget alkohol og sent om natten ting. Men hvis alt går vel kommer jeg og nok også en af mine kammersjukker.

Mvh Søren
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej Brian, jeg vil da gerne med ud og trille en lille tur langfredag,
det kunne da være mægtig hyggeligt. :-D :-D

Mvh Henrik.
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Det lyder rigtig hyggeligt. Men der er lidt for langt fra Køge til Marselisborg og omegn, så
jeg napper nok årets første tur fra Køge til mit favorit-tur-mål Maglesø (ca. 10 km. syd for
Holbæk). Det er en skøn tur på ca. 60 km. hver vej, hvor den længste strækning uden
sving er omkring 2 km. Undervejs vil jeg sende ham der viste mig stedet, og jer andre en
venlig tanke, og nyde hvert eneste sving, hvert eneste bump, og duften af forår samt det
spæde lysegrønne skær der langsomt men sikkert breder sig over det ganske land.
Nøj hvor har jeg ventet længe på det. Håber at vejrguderne vil være os bare en lille smule
venligt stemt her i påsken.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Hej Brian

Det mager sig vist sådan at jeg også kan deltage i fredagshyggen.

Så skal vi bare have lidt solskin mellem bygerne, ellers får vi vand i :kaffe:
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Brian.

Jeg kan desværre ikke deltage, men fedt initativ ellers. Lad os prøve igen senere.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Brian

Regner meget stærkt med at jeg kommer, så jeg håber vi ses :-)

Hilsen
Mogens
Brian

Indlæg af Brian »

Så er jeg lige landet fra Tyrkiets 28 grader og høj sol, - (jeg har forsøgt at smugle lidt godt vejr med hjem :-D )

Kanon! at der er tilslutning til turen, jeg indkøber småkagerne i morgen.

Til jer der har lidt for langt til Århus, men køre en tur alligevel, -er der selvfølgelig småkager tilgode!! ;-)

Vi ses.
Brian
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Vejret bliver godt.

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg har lige tjekket vejrudsigten for i morgen - og den står på sol og meget lidt byger - perfekt timing Brian - vi ses, glæder mig.

Mvh Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Alle

Tak for en dejlig og hyggelig tur i dag.

Vi startede fra Marselis bådehavn med kurs mod Moesgård, som vi lige skulle checke at alt var vel, hvorefter turen gik videre over Ajstrup, Norsminde ned til Hov, hvor der blev disket op med kaffe, the og kager.

Da turen skulle gå videre til Skanderborg, og se den nye MC-butik "MC Master" hvilken lukkede kl. 15 blev pausen ikke af de længste, så til hest igen mod Skanderborg.

Der ventede os en ganske pæn butik, ikke af de største, men de havde lidt af hvert, og ikke mindst ret flotte cykler, mest racere og tur-cykler, en enkelt TDM 850 kunne de også diske op med, iøvrigt meget velholdt.

Torben Thisted som er indehaver af biksen, er Honda forhandler, og eneforhandler af det Franske mærke "Voxan" www.voxan.com/voxan/ som Torben forventede sig meget af. De findes i både gademodeller, racermodeller og noget der vil svare lidt til en Transalp, med navnet "Scrambler"

Torben er en yderst tiltalende fyr, som fortalte at han får nogle stykker hjem af mærket "Voxan" som bliver til prøvemaskiner, og mente at vi skulle arrangere en dag/aften hvor vi kan komme ned til ham og få en kop kaffe og en tur på disse nye maskiner som lige er kommet til landet.
Det mente vi selvfølgelig var en go' idé, så Brian får lavet en aftale med Torben, når disse MC'ere er dukket op sidst på måneden, men det kommer der mere om i en anden tråd, ikk' Brian :-)

Da alle havde fået kigget og handlet færdig, gik turen hjemover mod Århus, et par stykker drejede af lidt før ;-) men håber de sidste også er kommet hjem i go' behold.

Så endnu engang, tak for en hyggelig eftermiddag, tiden gik som forventet alt for hurtigt, men sådan er det jo i godt selskab, vi må gøre det om.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

God tur.

Indlæg af Søren Dahl »

Enig med Mogens - en kanon god tur.

Det fede ved MC Master indehaveren Torben, er at han virker ekstremt entusiastisk, og hans MC virker mere end aldeles kørerklare - han nåede at starte hele 3 stk MC'er inde i butikken mens vi var på besøg - noget han scorede mange point på hos mig. Total i orden da han lige fyrede op for sin VTX 1800 - den får bare de fleste HD'er til at virke lydløse og kedelige ved siden af....

Mvh Søren
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Ja - tak for turen Brian - dem må vi have nogle flere af 8-) .

Vi fik jo set lidt af Skanderborg inden vi fandt det rette sted, -til gengæld gav det så mulighed for at se Halds ATér skovle lidt grus på banearealet :lol:
Og sikket dejligt bulder der er i de Laserpotter, synes pludselig min lyder så kedelig og grå
Brian

Indlæg af Brian »

Selv tak for turen!!

Det var godt at få taget hul på sæsonen med en hyggetur. JA, dem skal vi have nogle flere af!!

Tak for komplimentet med potten Henrik, men som du sikkert ved :Tomme tønder bulder mest :oops: Så når man ikke har en stor maskine, kan man jo altid prøve at få den til at lyde som en :-D

Iver, jeg håber også snart at vi kan få set din nye maskine, den ser fin ud på billedet!

Mvh.
Brian
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Brian.

Hvis du kommer til generalforsamlingen, skal du nok få den at se.

Ellers må vi se om jeg ikke kan komme til et arrangement lignende det i påsken.

Forresten, hvordan går det med min flaske rødvin?

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar