Gl. Estrup

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Mogens Dammand

Gl. Estrup

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Alle

Nu temperaturen er for opadgående og solen er ved at få lidt magt, betyder det at tiden er nær, nu skal der snart rulles.

Så sidder jeg og surfer lidt rundt på nettet, og falder over Gl. Estrup.

Jeg var deroppe et par gange i sidste sæson, og det er rigtig hyggeligt, og det er næsten sikkert at man møder nogen man kender, ellers kommer man til det :-) så check linket ud og skriv datoerne i kalenderen, så ses vi der nok, hvis ikke vi følges ad ;-)

http://www.tirsdags-traef-paa-gl-estrup.dk/

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Gl. Estrup

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Mogens

Jeg var der over stort set hver gang sidste år - og det er et herre godt arrangement lige at komme over og sparke noget dæk og hilse på det store udbud af mcister og kigge på diverse mc'er. Desværre er der ikke så mange dynger men mest racerer og choppere, men pyt med det - de folk som har valgt den skæbne er jo på et eller andet plan også vældig flinke at snakke med alligevel ;-)

Mvh Søren
MogensD

Indlæg af MogensD »

Hejsa

På Tirsdag d. 13-6 er det Gl. Estrup dag :-)

Jeg regner med at køre derop hvis vejret arter sig, og det tror jeg det gør, så hvis der skulle være nogen der vil med, kan vi jo mødes til en fællestur, ellers ses vi bare deroppe.

Hilsen Mogens

PS.
De har en alletiders Gl.Estrup gryde til fornuftige penge :-D
Brian

Indlæg af Brian »

Hej Mogens,

Godt initativ, jeg er på i morgen og syntes at det kunne være hyggeligt at ligge på hjul (Hvis jeg kan følge med ;-)

Kommer du vej byen på vej derud, så kunne vi måske mødes ved Mc. Donald på Grenå vej?

Du Bestemmer tidspunktet.

Ses!

Brian
MogensD

Indlæg af MogensD »

Hej Brian og andre interesserede ;-)

Mødested: MC-Donald grenåvej.

Afgang kl. 18.17.....ca. og vi kører i et tempo hvor alle kan være med.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Mogens.

Jeg vil meget gerne med imorgen, men kan først "slippe" hjemmefra ved 20.30 tiden. Tror du det er for sent at tage afsted der?

Mvh Iver

Ps. Mødte en fyr der hed Børge, på en Transalp og fortalte om klubben, håber vi hører fra ham :-)
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar