Bakkeåbning.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Bakkeåbning.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Her den 30 marts tager jeg til bakkeåbning. Jeg tager færgen fra Ebeltoft-odden kl. 12.00 - regner med at tage ind til kafen på Nørrebrogade ved ca. 17 tiden og se alle MC'erne line op. Hvis der er nogel som har lyst til at tage med er i meget velkommen til at følges med mig. Jeg kører sammen med en hayabusa og måske en GSX 750 R, men sidstnævnte kommer kun med hvis koblingen når at blive færdiglavet samt hvis vejret er helt tip top.

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hmmm

Indlæg af Søren Dahl »

Hmmm

Ser ud til at vi skal have regntøjet på til Bakkeåbningen i år - men det går jo også endda. Jeg håber at møde en masse fra Tenere klubben og se nogel af de fede cykler de kører på. Jeg ved en af gutterne kører på en lc-8 adventure (som motard) og en kører også på gs 1200. Jeg skulle også kunne finde TTorben, som lige har købt en africa twin i army grønne farver, en mulig twin farve for mit vedkommende, men nu skal jeg lige se den "live" i første omgang. Glæder mig lidt til i morgen ;-) ...... det skal nok blive hyggeligt.


Mvh Søren
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Saltning på hele Fyn og Sjælland inat d. 30/3 02:00-03:00

Indlæg af yaknudsen »

Bare sådan at i ved det. Der er saltet på hele Sjælland (og hele Fyn) i nat.

http://www.vintertrafik.dk

Det vil selvfælgelig ikke afholde de mest forhærdede motorcyklister fra at tage turen til
Bakkeåbningen i eftermiddag/aften. Men det vil nok lægge en dæmper på interessen.

En af mine klubkammerater har af den grund udnævnt Danmark til et LORTELAND
i en SMS som jeg modtog her til morgen. Og jeg er tilbøjelig til at give ham ret.

Det er nok en god ide at planlægge en grundig afskylning af køretøjet efter turen !!!.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Gæst

Indlæg af Gæst »

Bakke åbning ??? :-? , plejer det ikke at være om foråret :-?

Hilsen Svorgeren der "kun" har en VFR ;-)
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Anonymous skrev:Bakke åbning ??? :-? , plejer det ikke at være om foråret :-?

Hilsen Svorgeren der "kun" har en VFR ;-)
Jo det plejer at være om foråret. Og det var også så pissevådt, at vi opgav på halvvejen.
Men vi sluttede af med noget pizzaspisning, og en enkelt hyggeøl som 'plaster på såret'.
:beer:

Og så hører jeg iøvrigt at svoger overvejer at bytte sin VFR til en TransAlp. Det er sgu
noget af en svoger jeg har der. Og tydeligvis alvorligt angrebet af en pissefarlig all-road
bacille. :ok:

Han skulle aldrig have haft den tur på Albert. Undskyld ;-)
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Bakkeåbningen.

Indlæg af Søren Dahl »

En meget våd bakkeåbning jeg var til i år, men vejrets negative indflydelse blev så rigeligt opvejet af alle de gode mennesker jeg talte med på Nørrebrogade inden starten på bakkeåbningen.

Fik hilst på flere jeg har set både her på HARK forum og DORMCK.

Om morgenen da jeg vågnede i KBH, lå det en SMS fra Torben, at han havde modtaget tanken til Alpen, så jeg fik navigeret mine to bambusraket-kompanioner ud til motorvejen mod Sj. Odde mens jeg selv fortsatte til Fyn.

Tak for sidst Torben, hyggeligt som altid, og et meget spænedende projekt du har gang i både med lys og tanken, rigtig sjovt lige at se projektet på undervejs-plan. Jeg mailer iøvrigt lige et par billeder til dig, som vi talte om.

Mvh Søren
Besvar