Grovæderturen 2017 4-5 november

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Grovæderturen 2017 4-5 november

Indlæg af Søren Dahl »

Så blev det tid til tilmelding til årets Grovædertur - mine forældre glæder sig allerede til I kommer :)

Dette er en meget traditionsbundet tur - så selv teksten fra sidste år er uændret, bortset fra datoen :lol:

Lidt info om programmet og hvilke forberedelser man skal gøre sig:

Vi mødes lørdag den 4 november mellem kl. 13-14 hos mine forældre på deres nedlagte landejendom på Nord Djursland (de tilmeldte får adressen pr PM). Her drikker vi kaffe, og får et beskedent kaffebord med lagkage, boller, chokolade, kringle og naturligvis en af mine gode venners helt særlige specialitet - en kage som nærmest er blevet symbolet på konceptet for denne tur - :ok: kiksekagen :ok: - derefter kører vi ned til shelterpladserne ved Voer Færgested og får bålgryde, lidt at drikke, nogle gode historier, og en masse hygge - med andre ord - det vi gør når vi er bedst her i HARK :-)

Dagen efter kører vi de 5 km tilbage til mine forældre og får morgenmad - som sidste år- den udvidede version - tør jeg godt røbe :-D

Sørg for lidt varmt tøj, da temperaturen jo som bekendt er på vej ned ved denne årstid - husk desuden bestik, tallerkner og medbring selv alkohol hvis I er til sådan noget :beer: - husk varmt overnatnings grej og vigtigst forberedelse: at faste et døgn før i møder :lol:

Prisen for dette arrangement var på 200,- sidste år pr deltager - hvilket forventes at være på samme niveau i år. Inkluderet i prisen er også det beløb vi skal betale for at overnatte i shelterne som er ejet af Fjordcentret.

Tilmelding her på tråden :)

Søren Dahl (sagde hunden)
Lasse
Henrik
JP
Lars
Runi
Omj + frue


Venlige hilsner fra Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Grovæderturen 2017 4-5 november

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg kan huske I alle har været på Grovæderturen før, men ring på 23236387 hvis der bliver udfordringer med at finde adressen :-)

Mvh Søren
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Grovæderturen 2017 4-5 november

Indlæg af Lars N »

Vil endnu engang takke for at dig og dine gamle ville ha os på besøg. Hyggede mig rigtigt meget i jeres selskab. Glæder mig til næste gang. Nu vil jeg finde mig en bus brød er ved at være sulten igen . Eller måske man sku finde sig noget belgisk chokolade....
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
PAVJ

Re: Grovæderturen 2017 4-5 november

Indlæg af PAVJ »

Øv - bøv. Den nåede vi så ikke i år.
Håber i havde en god tur, det var jo fantastisk vejr :ok:

M.v.h.
Poul
Brugeravatar
JP
Indlæg: 302
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Grovæderturen 2017 4-5 november

Indlæg af JP »

Hej Søren
Tak for en hyggelig weekend. Hils dine forældre og tak dem for deres store gæstfrihed.
Hilsen Jørn Pedersen
Besvar