2 X Jens turen 2018

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

2 X Jens turen 2018

Indlæg af YETI »

Kære alle HARKére
Hermed invitation til 2 X Jens turen 2018
Vi mødes lørdag d. 8. september kl 11.00 ved Lystrup Centervej 8520 i Lystrup ‪og kører efterfølgende i samlet flok over til bostedet i Elev hvor beboerne venter, og arriverer kl 11.30. Efter nogle køreture med beboerne samles vi i fællesrummet hvor der er sandwich, kaffe og kage samt musikalsk indslag fra Søren.
Efter nogle forhåbentlig hyggelige timer slutter vi af kl. ca. 14.00 og dem der har lyst kører videre til Touringcampen ‪http://www.touringcamp.dk og hygger os der. Tag evt. telt med hvis der er stemning for overnatning.

Sidste år var igen en kæmpe succes og vi var så heldige at se havørnen svæve over Elev. Et flot syn. Der er rigtig mange unge mennesker som gerne vil have en køretur så hold jer endelig ikke tilbage der brug for alle.
Ligesom sidste år kommer der også sidevogne så alle kan få en køretur. Husk ekstrahjelme hvis I har det på lager.
Håber meget at I vil bakke op om turen og være med til at gøre en forskel for nogle mennesker som ikke har de samme muligheder som os, Jeg kan love jer at I gør en stor forskel.

Skulle der være nye som ikke kender konceptet så spørg her på tråden så skal jeg nok orientere ydereliger hvis der er behov.
Sæt dagen I kalenderen og tilmeld jer her på tråden.

Hej Igen.
Forløbig er vi følgende tilmeldte til 2XJens turen
Lasse
Iver+ven
Søren
OJM
Glenn
Og mig selv
Yderligere kommer der 4-5 sidevogne, samt muligvis også et par solocykler som ikke har tilmeldt sig her på siden.
Vel mødt Jeg glæder mig meget til dagen og til at se jer allesammen.


Bedste hilsner Jens
Senest rettet af YETI 05. sep 2018, 17:54, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: 2 X Jens turen 2018

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag Jens & Jens
Jeg skulle tage meget fejl hvis ikke den sorte Transalp skulle holde på P pladsen kl. 11:00
Med andre ord jeg kommer!!

Jeg vil håbe at så mange som overhoved mulig vil tage denne lørdag og give den til Jens og hans med beboer i Elev.
Ved vort fremmøde giver vi beborene en oplevelse de ikke ofte får, selv syntes jeg, jeg får så meget tilbage!
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: 2 X Jens turen 2018

Indlæg af iver »

Jeg kommer også. Og tillader mig at tage en god ven med på sin egen cykel.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2 X Jens turen 2018

Indlæg af YETI »

Hej Igen allesammen..
Foreløbig ikke så mange tilmeldte jeg håber at der er flere der har lyst til at melde sig under fanerne :-D :-D :-D

Bedste hilsner Jens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: 2 X Jens turen 2018

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle Harker

Håber vi endnu en gang kan samle en flok flotte motorcykler og give beboerne og ikke mindst Jens Junior en rigtig dejlig oplevelse. Jeg ser personligt meget frem til denne dag, og i år tager jeg også mine instrumenter med, og giver et par numre både på didgeridoo og HALO.

Jens bor i nogle virkelig gode rammer, og det er tydeligt at både Jens og de øvrige beboer trives virkelig godt - og det gør oplevelsen endnu større for os som møder op for at gøre en forskel denne dag. Vi bliver taget virkelig godt i mod, både af beboerne og de ansatte - det er en super dejlig oplevelse, som jeg kan VARMT anbefale at deltage.

Jeg glæder mig til at hilse på både gamle samt nye HARK medlemmer, og hilse på vores sidevogns venner :-D :-D :-D

Med venlige hilsner fra

Søren Dahl
ojm
Indlæg: 100
Tilmeldt: 15. jun 2014, 15:48
Geografisk sted: Horsens

Re: 2 X Jens turen 2018

Indlæg af ojm »

Hej Yeti og Jens.

Jeg vil gerne deltage i årets tur.

Vh ojm.
Brugeravatar
glenn3397
Indlæg: 132
Tilmeldt: 29. okt 2004, 12:18
Geografisk sted: Børkop

Re: 2 X Jens turen 2018

Indlæg af glenn3397 »

Hej Jens.

Jeg kommer med sidevognen. Det bliver er GOD dag:-)

Vh. Glenn
Hilsen Glenn

Transalp 650 2001
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: 2 X Jens turen 2018

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK

Så er ringen igen sluttet.
Efter endnu en dejlig tur til bostedet hvor Jens bor, Far Jens sagde det var tolvte gang, ja tiden går, selv har jeg "kun" deltaget 9 gange, faktisk er det "kun" en misser, sidste år, for jeg fik først kenskab til 2xjens tur i 2009.
Det var lidt svært i starten, vel de første to gange, men efter at have oplevet genkendelsens glæde i Jens juniors øjne, man lære at se det tegn der gives, så var jeg som det vel ofte hedder "solgt" hvor har vi dog en nemt tilværelse!!!!
Nu ikke mere af den skuffe.
Yeti du skal endnu have den største tak fordi du gør det muligt for sådan en som mig at give lidt af mig selv til andre.
Det var endnu en dejlig dag hvor man fik syn for at der skal så lidt til at gøre andre glade, den glæde jeg oplever smitter så dejligt af på mig.
Må jeg tilmelde mig næste år.
Tak til jer der brugte et par timer af jeres lørdag sammen med mig til glæde for andre
Yeti hils din dejlige familie

PS: hils også Bostedet i Elev.
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2 X Jens turen 2018

Indlæg af YETI »

Kære alle deltagere på 2018 2 Jens turen.
Mange tak for jeres deltagelse og medvirken til en rigtig god tur for alle på 2 X Jens turen i går. Det var super hyggeligt, og igen fik vi smilet frem over hele linien. Vejret var (som altid) på vores side og åbnede skyerne, mellem regnen, så solen tittede frem under hele arrangementet. Vi var 11 cykler på stedet, med en god fordeling af sidevogne og solocykler så alle kunne få en tur som passede til den enkelte. Jeg aftalte med beboerne at næste år skulle de optræde for os med et sangnummer eller andet. En af beboerne nåede dog allerede at optræde i går hvor han spiste en halv frisk HABANEO chili uden at blinke med øjnene. Når man ser hvordan Chili Claus´s gæster ser ud på Youtube, var jeg vildt imponeret.
Tak til dig Søren for igenigen at skabe god stemning med din musik.
Vi ses igen næste år til 13 udgave af turen. :-D :-D :-D
Bedste hilsner Jens / YETI
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: 2 X Jens turen 2018

Indlæg af iver »

Jeg vil da også lige sige tak til Jens og Jens, for endnu en herlig lørdag i selskab med beboerne hvor Jens bor. Det var som altid en skøn oplevelse at se beboerne få en på opleveren, som de ikke lagde skjul på de værdsatte.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
glenn3397
Indlæg: 132
Tilmeldt: 29. okt 2004, 12:18
Geografisk sted: Børkop

Re: 2 X Jens turen 2018

Indlæg af glenn3397 »

Jeg vil også gerne sige tak for en hyggelig dag i Elev. Jeg forsøger mig med et link, til et par billeder.

https://1drv.ms/f/s!AspckWneG_r5gaEC6gIRXzcNGtLAIw
Hilsen Glenn

Transalp 650 2001
Besvar