Sverige weekenden uge 41 og uge 42 - nogen der vil med?

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Mads
Indlæg: 1
Tilmeldt: 27. maj 2019, 20:59

Sverige weekenden uge 41 og uge 42 - nogen der vil med?

Indlæg af Mads »

Jeg kunne godt tænke mig at tage en tur til Sverige og prøve lidt grus af og nyde naturen deroppe. Planen er følge så meget som muligt af "Trans euro trail"
Hvis nogle kunne have lyst til at tage med, så skriv endeligt.

Transalp'en står i Odder, og min plan er pt at tage færgen fra Frederikshavn til Göteborg. Så kører mod øst til TET sporet. Jeg er ret feksibel med dage, hvis nogle skulle med. Det ideelle for mig vil være afgang wekenden uge 41. Så nogle dage mellem 12. Oktober til 20. Oktober. Vil gerne have minimum 4-5 dage.

Jeg har ikke lagt den store plan. Tænker at benytte allemandsretten og finde nogle shelterpladser, de ligger allerede langs TET ruten. Evt campingplads. Vil helst gerne gøre det så billigt som muligt. Tænker at stoppe for noget indkøb af mad, til at lave over bål, og så ellers bare ud i naturen, og evt se nogle seværdigheder.

Jeg har ikke den vilde kører erfaring, men syntes nu det går helt fint, og tænker bare at tage det stille og roligt. I forhold til at skrue selv, kan jeg de basale ting.

Jeg er 28 år, lidt af den indadvendte type. Positiv, samarbejder fint, og hvis jeg selv skal sige det, nem nok at omgåes med. :-D

Så hvis nogen skulle have lyst til at tage med på sådan en tur, så det bare at skrive.

Mvh Mads
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Sverige weekenden uge 41 og uge 42 - nogen der vil med?

Indlæg af Lars N »

Velkommen til Mads
Vi er et par stykker der letter af sted til Sverige i det tidlige forår 2020. Kan desværre ikk stikke afsted mere i år andet end herhjemme. Men du er velkommen til at smide en PB hvis du er frisk på en tur rundt på Djursland :beer:
Mvh Lars
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Besvar