Malerklemmen mødested for Sjællandsfraktionen

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Malerklemmen mødested for Sjællandsfraktionen

Indlæg af yaknudsen »

På de kanter hvor jeg bor og færdes er der tradition for at motorcyklister af alle mulige
slags mødes på malerklemmen http://malerklemmen.dk/kort/index.html første
søndag hver måned i sæsonen.

Selvom det ikke er præcist på sjællands geografiske midtpunkt er det dog et godt bud
på et samlingspunkt hvor man aldrig går forgæves hvis man vil møde andre MC
interesserede fra det meste af "Djævleøen".

Det kunne være sjovt hvis vi var nogle stykker her fra HARK som kunne finde derud
nu på søndag. Jeg har tænkt mig at være der ca. kl. 13:30-14:30 +/-.

"Albert" er ret genkendelig så det skulle ikke være svært at finde mig derude selvom
der nemt kan komme flere hundrede andre MC'ister på en god "første søndag" (jeg er
endnu ikke stødt på andre sølvfarvede TransAlp'er med store Däerr Alu tasker).

Hvis der er stemning/interesse kunne vi jo bagefter frekventere en lokal bager og
indtage eftermiddagskaffen hjemme hos mig i Køge, eller bare køre en tur.

Eller noget.

ANY TAKERS ???
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Jens

Kanon godt initiativ, det kunne være fedt at få noget op at stå ovre på "djævleøen" ;-)

Det er bare lige at få taget hul på bylden, og komme af sted og få hilst på hinanden, og inden man får set sig om har man fået sig en ny omgangskreds, måske så meget sagt, men nogle stykker man deler sin interesse med.

Så igen, godt "initiv" Jens, flere af dem.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Øv - det blev lidt af et flop.

Indlæg af yaknudsen »

Der var nærmest motorcykel-trafik-kaos på Malerklemmen idag, og jeg måtte parkere langt oppe ad vejen. Jeg spottede en enkelt Africa Twin, men fik desværre ikke talt med ejeren.

Ved 13:30 tiden gætter jeg på at der var et sted mellem 250 og 300 fremmødte MC'ister, og det var totalt sommeragtigt.

Vi var aligevel nogle stykker (deriblandt Albert og ejeren) som fik en kanon tur videre fra Malerklemmen til Munkholmbroen ved Holbæk. Derfra tilbage til Køge over Igelsø/Maglesø og ad alle de små og snoede/inspirerende veje på tværs over "landet".

Små 200 km. i de skønneste Sjællandske landskaber man kan forestille sig (området omkring Igelsø/Maglesø er det nærmeste man kommer Alper på Sjælland).

Så selvom Honda-Allroad mødet ikke blev nogen udpræget succes, så blev dagen aligevel årets indtil videre bedste !!!

Men vi prøver igen en anden gang.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Jens

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Jens

Mange tak for invitationen, jeg var også lidt ked at, at jeg ikke kunne deltage - men jeg er rigtig hooked på at komme over og besøge dig her til sommer - jeg skal bl.a. til Sjælland her i Juli, så kommer jeg forbi og besøger dig.

Mvh Søren
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Hej Jens

Indlæg af yaknudsen »

Søren Dahl skrev:Hej Jens

Mange tak for invitationen, jeg var også lidt ked at, at jeg ikke kunne deltage - men jeg er rigtig hooked på at komme over og besøge dig her til sommer - jeg skal bl.a. til Sjælland her i Juli, så kommer jeg forbi og besøger dig.

Mvh Søren
Kanon ide !

Du/i skal være så inderligt velkomne, og med en lille smule planlægning skulle det bestemt kunne lykkes at møde hinanden. Et lille grillarrangement og en overnatning her hos mig kunne nok også sagtens lade sig arrangere selvom min 3 værelses lejlighed ikke indbyder til de helt store forsamlinger.

Jeg kommer givetvis også til Jylland et par gange i løbet af sommeren, og det kunne da være ret så sjovt hvis man ved sådan en lejlighed kunne mødes med nogle af jer.

Hvis vi annoncerer hvilken dag, og ca. hvilket tidspunkt/sted her i forummet, så kunne vi måske koordinere et par hyggekomsammen'er med dem som tilfældigvis har tid/lyst og befinder sig i nogenlunde nærhed af hinanden på ruten/bestemmelsesstedet.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Jens

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Jens

Du skal være MEGET velkommen hvis du kommer på Randers-kanten. Sig endelig til når tiden nærmer sig til dit Jylland besøg - jeg siger også til når jeg skal på Sjælland.

Glæder mig meget til at møde dig!

Mvh Søren
Besvar