Er der nogen der vil med rundt om Østersøen til sommer

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
aakmann

Er der nogen der vil med rundt om Østersøen til sommer

Indlæg af aakmann »

Hej
Jeg vil såmænd høre om der er nogen der kunne tænke sig at køre en tur rundt om Østersøen i sommerferien. Sidste år vej jeg på rundtur i Europa i 3 uger, så i år må det bliver Østersøen der står for tur. Jeg mangler en køremakker, da min "gamle" makker er blevet ramt af Amors Pil (han må ikke længere for kæresten....)
Hvordan og hvorledes turen skal foregå er endnu ikke planlagt, så er der nogen der har erfaringer eller god råd, ja så fortæl endelig.

Men lidt om mig, således I ikke er helt på bar bund medhensyn til hvad jeg er for en!!!!

Jeg er en 26 år gammel knægt, der ligesom i andre er vild med at køre mc og gerne på de veje andre ikke kører. Jeg kører Honda Transalp fra 1995, hvilket jeg er meget glad for. Udstyret er i orden til en længere tur, og jeg er med på det vilde eventyr.

Så igen...har du lyst til at få en god oplevelse til sommer, så skriv endelig!!

Hvis jeg ikke hører fra jer, så må i alle sammen have en rigtig god sommer.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben

Kanon fedt arrangement - "desværre" skal jeg selv på en lang tur ned i europa i år, og køre alperne tynde samt en masse andre seværdige steder i europa, primært koncenterert om de steder hvor landet ikke er HELT flad - nåja på nær Holland som vi kører gennem på vej der ned.

Mvh Søren
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Hej Torben

Du har sikkert set det, men der er en lille turbeskrivelse af østersøen rundt i det sidste nye MC Touring nyt.

-Ville ønske jeg havde tid, men det bliver desværre ikke i år :-(
Besvar