Sommertræf 12-13/6 2021

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Sommertræf 12-13/6 2021

Indlæg af yaknudsen »

Annoncering af dato for Sommertræf 12-13/6 2021

Reserver gerne dagene i jeres kalendere.

Vi har ikke fastlagt noget sted eller anden form for planlægning for sommertræffet. Vi håber på at der er nogle ildsjæle som orker at påtage sig at finde et dejligt sted hvor HARK fællesskabet kan tilbringe en hyggelig weekend i godt selskab.

Kom frisk - hvis du/i har mulighed for at arrangere det praktiske omkring sommertræffet.

Forventninger til den/de frivillige arrangører:
1). Valg af sted, meget gerne den/de frivillige arrangørers lokale favorit-sted - sådan at vi kan opleve nogle nye fantastiske steder.
2). Vurdering af det valgte steds egnethed til afholdelse af arrangementet - hvor vi erfaringsmæssigt bliver et sted mellem 10 og 20 deltagende.
3). Hvis påkrævet - reservation af stedet.
4). Undersøge mulighederne for vand, bålsted, toiletforhold, evt. brænde, indkøbsmuligheder, adgangsforhold etc.
5). Planlægning af en lokal køretur af en passende varighed.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Sommertræf 12-13/6 2021

Indlæg af yaknudsen »

Datoen gælder stadig. Der kommer snart yderligere info her i denne tråd. Jeg kan ikke afsløre særlig meget. Men alt tyder på at det igen bliver i det vestjyske. Denne gang i Varde området.

Var det Varde? Ja, det var det.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Sommertræf 12-13/6 2021

Indlæg af iver »

Jeg vil gerne deltage, i kraft af mit æresmedlemskab, jeg har igår søndag solgt min elskede Africaner, men så kan jeg jo komme og vise min tysker frem. Nå men som tidligere år medtage en gæst uden medlemskab?

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Sommertræf 12-13/6 2021

Indlæg af yaknudsen »

Bortset fra at et æresmedlem ifølge vedtægterne ikke kan være del af bestyrelsen og er undtaget kravet om at have en af de 'rigtige' motorcykler, så er vedkommende fuldstændig ligestillet med de øvrige medlemmer.

Så du kan efter min vurdering helt uproblematisk medbringe en ven/veninde til sommertræf.

Det bliver hyggeligt. Lige som sidst. Altså lige bortset fra tyskeren, men det er vi jo helt og aldeles selv skyld i.

Ses.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Besvar