Ferietur i industri ferien

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
aakmann

Ferietur i industri ferien

Indlæg af aakmann »

Hej
Jeg vil bare lige høre om der er nogen der kunne være interesseret i at følges på en tur til sommer. Der er endnu ikke planlagt det helt store, men et forslag kunne være rundt om Østersøen eller måske mindre (Sverige / Norge)

Jeg regner med lidt blandet kørsel, men naturligvis skal vi lidt væk fra de normale veje.
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Hmmm. Kunne måske godt være interesseret, vi er nogle stykker fra den lokale MC klub der har snakket om en tur sydpå, men jeg ved ikke helt om det bliver til noget, og ræven (mig) sørger jo jo altid for to udgange ;-)

Hvornår er det lige at industriferien ligger (og lad nu være med at svare med nogle ugenumre - please).
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
aakmann

Indlæg af aakmann »

Hej. Jamen så må vi jo se om vi skal afsted os to. Industrien er i uge 28-29-30 hvilket vil sige 10. juli til 31. juli.

Hvis du er interesseret så kan du da evt komme med forslag til rejsen rute. Jeg er ikke fast besluttet endnu.
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Jeg er ikke særlig berejst, og har egentlig ikke nogen mening om hvad der er realistisk. Men det forekommer mig lidt ambitiøst at tage turen rundt om Østersøen på 3 uger hvis man også skal nå at se sig omkring undervejs. Men hvad har du mon i tankerne ? Til Stockholm, med færge til Baltikum og ned gennem Polen/Tyskland og tilbage til Dannevang eller sådan noget i den retning. ?
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
aakmann

Indlæg af aakmann »

Har du abonnement på Touring Nyt? Der var enemlig en rejsebeskrivelse fra et par der havde kørt østersøen rundt på ca. 2 uger. Turen var på 5500 km. Sidst eår kørte jeg rundt i europa 3 uger og 5300 km. Så jeg tror nok det er realistisk. Mht den rute de kørte i touringnyt, så var det Tyskland, polen, de baltiske, findland og så ned gennem sverige.
Men måske er det noget af en mundfuld. Måske kan man korte det ned til noget mindre
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Så er det afgjort. Jeg skal sydpå med nogle af de lokale klubkammerater, så jeg er ikke længere kandidat til turen her. Men held og lykke med projektet, og pøj-pøj med at finde rejsekammerater.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Besvar