Malerklemmen ved Borup 1. Søndag hver måned

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Malerklemmen ved Borup 1. Søndag hver måned

Indlæg af yaknudsen »

Det ku' nu være sjovt hvis der var et par sjællandske HARK'er som mødte op derude i morgen d. 2/7 for at "sparke dæk" mm. I den lokale MC klub som jeg er medlem af, har vi tradition for at mødes på Køge torv kl. 13:00 og køre til malerklemmen hvor vi ankommer kl. ca. 13:30.

Vejret tegner til at blive ekstremt sommeragtigt, så der bliver nok totalt trafikkaos når der kommer hundredevis af sommerglade MC'ister derud.

Midt i kaos'et skulle en sølvfarvet Alp som min, med store alu tasker, og en klædelig sølvmalet mælkekasse på bagagebæreren være til at få øje på hvis man skulle få lyst til at mødes med en af de sjællandske HARK'ister.

http://malerklemmen.dk/kort/index.html
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Malerklemmen ved Borup 1. Søndag hver måned

Indlæg af yaknudsen »

yaknudsen skrev:Det ku' nu være sjovt hvis der var et par sjællandske HARK'er som mødte op derude i morgen d. 2/7 for at "sparke dæk" mm. I den lokale MC klub som jeg er medlem af, har vi tradition for at mødes på Køge torv kl. 13:00 og køre til malerklemmen hvor vi ankommer kl. ca. 13:30.
Der var mindst 5 Transalp'er derude. Netop som vi (den lokale Køgeklub) var ved at køre videre fra Malerklemmen fik jeg en ultrakort ordveksling med ejeren af den ene, og medens jeg tog hjelmen på rullede der der endnu et par Alp'er ind på pladsen.

Men jeg kunne ikke blive - for jeg havde laftalt at køre tur med klubkammeraterne fra den lokale klub, og en aftale den må man jo holde. :cry:

En anden gang synes jeg at vi må prøve at snakke sammen her på forummet, og evt. forsøge at lave et lille "sjællandsk HARK træf", så vi kan komme til at kende hinanden, og måske arrangere en lille ALLROADER tur ved samme lejlighed. :?:

Helt ærligt, det må da kunne lade sig gøre - giv lyd fra jer hvis i også synes det kunne være sjovt at mødes - så ku' vi finde ud af noget her på forummet. Det kan ikke være rigtigt at det kun er HARK'er fra Fyn og Jylland som kan finde ud af at mødes og hygge sig sammen. :oops:
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Besvar