Shelter tur i oktober

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Lidt praktiske oplysninger.

Indlæg af Nejmann »

Søren Dahl skrev:Jeg forslår at vi mødes kl. 12 ved Silkeborg Bad omme på parkeringspladsen - hvis der er nogle som har nogle bedre ideer så sig til.
Jeg foreslår mødested ved Søtorvet 1 - det er parkeringspladsen ved Kvickly midt i Silkeborg. Så er vi tæt på provianteringsmuligheder med det samme. Der er sikkert en masse biler, men mon ikke vi kan klemme ti motorcykler ind et sted ;-).
Søren Dahl skrev:Kåre vil fra Silkeborg til shelterpladsen ved søby være tur-guide - så eventuelle hevendelser om forslag til alternative ruter skal rettes til Kåre.
Og jeg gør opmærksom på, at jeg ikke er særlig godt kendt i området :-?. Til gengæld uddelegerer jeg gerne, hvis du kender en rigtig god mc-vej, som går cirka i retning mod Herning.
Ellers bliver det de veje, som ser sjovest ud på kortet + lidt improvisation :-D.

-Kåre
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

God plan.

Indlæg af Søren Dahl »

God plan, Kåre

Det er hermed vedtaget!!!!! Bedre plan kan ikke fremskaffes - vi er nu helt tæt på hele grund ideen med turen - maden - forslaget kan IKKE ændres :lol: :lol: :lol: !!!! Også for ikke at skabe mere forvirring omkring mødestedet!

Så mødested er altså:

kl. 12.00 på adressen Søtorvet 1 på parkeringspladsen ved Kvickly midt i Silkeborg lørdag den 6 oktober.

Mvh Søren
John

Indlæg af John »

Hejsa Gutter
Som jeg nævnte for nogle af jer - da vi var i Ry - er jeg desværre nødt til at melde fra p.g.a. andre familiemæssige aktiviteter (har også lige været på 3 dages badmintontræning i Hvide Sande). Ærgerligt, nu hvor de ovenikøbet lover godt vejr i ugens løb, og køligt vejr om natten, men mulighed for at teste den 30 år gamle pose ;-)
Jeg håber at få lejlighed til en "revival" måske sidst på foråret eller begyndelsen af sommeren, når kværnen er pakket ud af sit vinterhi. Nåh, vi ses nok inden da, og den er da bestemt heller ikke pakket væk endnu.
I må ha' en go' tur med mange gode "løgnehistorier" over bålet.
Hilsen Big Feet :-D :-D
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej John

Indlæg af Søren Dahl »

Hej John

Det var en skam - men man kan ikke være alle steder på en gang - heller ikke selv om man har store fødder :lol: Glæder mig til de ture vi kan få sammen næste år.

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Adresse på overnatningsstedet!

Indlæg af Søren Dahl »

Adresse på shelterpladsen er:

Gudumkjærvej, Gjellerup 7400 Herning

Se også:

http://www.friluftskortet.dk/details.as ... tema=False

Det vil sige, at der venter os en lille tur på små 20-25 km søndag for at komme til Brunkulslejren i Søby, ikke sandt, Kåre?

Mvh Søren
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Kan I hygge Jer derude piger, det skal nok blive "en dejlig frisk tur", -med rim på ballerne. Men I kan jo hælde lidt kølervædste i kadaveret, så går det nok endda.
Jeg ville nu så gerne have været med, men det er nu som om guderne har valgt at jeg ikke skal få chancen dette efterår. :-?

Til gengæld tager jeg hævn sidst i okktober, -da skal TT'eren og jeg en tur på Skagen gennem sporet helt ude til venstre på landkortet. :twisted:

Vi ses
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tak :)

Indlæg af Søren Dahl »

Tak det vil vi gøre, Henrik - det er nu en skam du ikke kan komme med.
:cry:

Jeg sad også og skrev lidt med Tom i går, han kan desværre heller ikke komme med :cry:

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Vejrudsigten.

Indlæg af Søren Dahl »

Er der nogle der har tjekket www.dmi.dk

Det ser ualmindeligt fornuftigt ud for årstiden. Tror vi nærmer os noget som godt kunne gå hen og blive til en succes-oplevelse for vores lille :honda: klub! BUB!:ok: :-D

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Shelter

Indlæg af Søren Dahl »

Shelter pladsen.

Jeg har forhørt mig uden at konkretisere vores planer, (faktisk er der slet ikke nogle der ved vi har nogle planer overhovedet, gider ikke have nogle rendende for at se om vi opfører os ordenteligt og har parkeret ulovligt etc.) med de rette folk ved Herning kommune og fået god information om pladsen vil skal ind og besøge. Jeg kan kun sige :ok: her fra !!!!!

Glæder mig meget.

Mvh Søren
leif

Indlæg af leif »

Hej Søren
vi glæder os også meget til at prøve at sove under åben himmel

Vi ses i silkeborg ca kl 12
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey Leif.

Skal vi følges ad til Silkeborg?

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
leif

Indlæg af leif »

Hej Iver det kan vi godt hvor skal vi mødes i århus og ca hvornår ? Jeg ved ikke hvor i byen du bor

Mon ikke det tar ca 45 min at køre der ned fra århus så har vi da tid nok
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

vi kan mødes ved Shell på silkeborgvej, nede ved Ceres! Hvad siger i til det?

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Go tur

Indlæg af YETI »

Rigtig god tur allesammen. Jeg bliver hjemme og knokler hus. Er ved at fylde den tredie container med murbrokker fra stuen. Når jeg er færdig tager jeg gerne med en anden gang
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

God arbejdslyst med projektet, regner da med at vi skal til fernisering når der er blevet nymalet! Og måske en alje fuld af den berygtede con carne :-D

Ser frem til at se dig på næste tur!!!
Mvh Iver

Ps. jeg har købt pladespiller, sikke en skøn lyd sådan en skive har ;-)
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar