Vinterudstyr

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Torben

Vinterudstyr

Indlæg af Torben »

Starter her en tråd om udstyr, som kan være til hjælp/nytte, hvis man vil dyrke den lidt oversete sport vintertouring.
Her er en lille film, fra vores tur til Norsk Primus-træf 08.
Det er en slags road-movie drejet i bevidst langsomt tempo, som understreger stemningen, som er på dette træf og den ro, som den norske natur og stilhed i vinternatten indhyller een i. :-o
Sagde director - det lyder sgu da meget flot ikke :-)
Så læn dig tilbage og lad dig drage mod hvide veje...

http://www.mc-klatten.dk/billedarkiv/vi ... 202008.wmv

God weekend
Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben

Tak for linket - det er fandme godt nok nogle fede ture I laver Jer - som du sikkert husker var vi jo på besøg nede hos Jer for - tja - kan egenteligt ikke helt huske det - men mener det var sidste år, hvor vi så billeder og video fra Jeres tur - og maden vi fik serveret...... den er for længt gået over i legendernes tid....det var bare en total succes oplevelse vi fik i MC-Klatten den aften.

Mvh Søren
Torben

Indlæg af Torben »

Tak for de pæne ord Søren.
Vi synes også det var en rigtig hyggelig aften, og tur næste dag inden vi sendte jer alene nordover fra Jelling. Var det ikke noget med en shelter-tur, og det var da vist ved vintertide, og så er vi jo tilbage ved emnet - vinterudstyr:
De sidste tåger fra nattens Tequila-udryddelse er nu lettet, og jeg har støvet dette link til en pdf frem, som giver anvisninger på både varme i visir, håndtag og såler.
Artiklen er skrevet af Michael Nielsen , som var redaktør på Touring Nyt i en årrække.

http://mn.michulla.dk/0-Varme-TN-81.pdf

Kåre lufter tanken om en videoaften igen. Vi her i MC-Klatten vil da gerne igen lægge lokale og kogekunst til, hvis der er stemning for at mødes i Kolding. En mulighed for at de nye HARK-medlemmer her i det sydjyske at kunne se nogle af de "gamle".
Hvis der er interesse for det, kunne der jo også laves en lille tema med diverse vinterudstyr.
Da det jo næppe er alle, som har en vintercykel, så kunne vi godt bære over med, at der er nogen, som ankommer i blikdåse :-)
Det er bare et forslag og for ikke at forplumre denne tråd, hvis det udløser aktivitet ved tastaturerne, bør der måske laves en ny tråd andetsteds.

Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Jeg er klar...

Indlæg af Søren Dahl »

Selv tak - det fortjener i også :)

Jeg er HELT klar på en "genudsendelse" - som i modsætning til de fleste af den slags plejer at være kedelige, bliver dette en garanteret succes oplevelse...... jeg er med!!!

Mvh Søren
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Torben.

Jeg er helt klart med på en aften i Klatten. Om det bliver med vinter tema, eller bare noget med hygge og MC snak i al'almindelighed er mig lige meget.

Hilsen Niels.
Besvar