Ompolstring af sæde.

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Niels

Indlæg af Niels »

Jeg ved ikke hvad de proffe gør, men det er ikke løsningen i dette tilfælde, da det rent fysisk ikke kan lade sig gøre at strække skindet så meget at det kan side til. Hvis det limes vil det givetvis bare rykke skummet i stykker...måske ikke lige med det samme, med efter et par dage. Det er muligt at andre typer skind er mere fleksible, men det jeg har købt kan ikke strækkes ret meget.

Mvh Niels
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Niels.

Tror sgu jeg har et samleled liggende, til en DID kæde. Jeg synes ellers ikke det så , så galt ud første gang du lavede det! Er stadig frisk på en testtur, måske vi skal have Dahl med, så er der mere at bytte med!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Iver.

Jeg tager et smut op til Horsens imorgen, og køber et samleled, ellers tak.

Jeg er med på en testtur, men jeg ved ikke lige hvornår det kan blive. Skal du med op til Tom på lørdag?

Hilsen Niels
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Nej jeg kommer desværre ikke med op til Tom, ville sgu vildt gerne , specielt efter alt det skriveri ham og jeg har haft , men fruen har fødselsdag så det går desværre ikke... Måske vi ses på Nordjyllandsturen....

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Niels

Indlæg af Niels »

Nu har jeg så været ude på den første tur med det nye sæde. Den var måske ikke helt lang nok til at jeg kan anmelde langtidsefekterne, men jeg kan da sige at det umiddelbart har været besværet værd.
Jeg skal ud på en lidt længere tur i løbet af weekenden, når jeg skal til skrugedag hos Tom, og så ved jeg sikkert lidt mere. Jeg vender tilbage med det seneste nyt, når jeg har det ;-)

Som tidligere nævnt, hvis det er andre der går med tanker om et nyt sæde, er I velkomne til at ringe, så skal jeg nok øse ud af mine erfaringer...det er faktisk ikke så svært!

Mvh Niels
Niels

Indlæg af Niels »

Nu har jeg så været ude på en lidt længere tur. 2x 110 km 0g 2x 1,5 timer i sadlen, plus det løse, og den endelige dom er, at det virker! Nu har jeg købt noget lækkert sædestof hos louis.de, så nu skal der syes, så det også kommer til at se rigtig godt ud. Jeg har fundet dette link, fra en fyr som bygger et nyt sæde til sin Husquarna. Det er en virkelig god trin for trin beskrivelse.

http://www.advrider.com/forums/showpost ... ount=11612

Mvh Niels
Besvar