Smid-over tasker.

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
PAVJ

Smid-over tasker.

Indlæg af PAVJ »

Har nogen her erfaringer med smid-over, textil/nylon tasker? :shock:

Kan det bruges ( RD07)

M.v.h.

Poul
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Poul.

Jeg har kørt sydpå i flere år med GIVI smidover-tasker, og det virkede fint. Fordelen er at de er billige, og fleksible, forstået på den måde, at de er lette at pakke da de jo bare buler ud hvis du propper dem. Ulempen er at de ikke kan låses!
Du skal også være opmærksom på at de originale "klikspænder" ikke er ret stærke, altså dem du samler taskerne med, og som jo faktisk er dem der bære hele vægten. Jeg klippede simpelthen stropperne af, og brugte i stedet det man kalder gøglerstropper. Det er de der sorte kraftige lærredsstropper man typisk bruger i lyd/lys, film og teater brancherne.

Hilsen Niels
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Hej hej..

Jeg kan kun anbefale Ortlieb's produkter. Det er sgu kram. Har selv en Ortlieb pølsetaske som har været udsat for lidt af hvert efterhånden. Det smarte ved deres produkter, som jeg ser det, er at der ingen syninger eller noget er. Det er limet hele skidtet = Vandtæt og meget stærkt.

se her http://www.ortlieb.com/index_white.php? ... search.php
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Jeg købte en gang nogle smid over tasker hos Louis: Moto Detail 10025363, de var meget bøvlede at få til at sidde fast på cyklen, så dem kan jeg ikke anbefale.
Nu nøjes jeg med en Louis Speedbag 50 Liter 10024017 og en tanktaske.
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jeg vil gøre som Tom og på det varmeste anbefale Ortliebs produkter, det er uovertruffen kvalitet. Man kan selvfølgelig begynde at lave noget i samme stil selv, med lastbilpressening og vulkaniseringsvædske, MEN ortliebs er gennemtænkt, og særdeles funktionelt, det duer bare!!! Og så er det vandtæt når de lover det.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar