Mekkaet Kiel

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Poul Tvilum

Mekkaet Kiel

Indlæg af Poul Tvilum »

Har lige været en tur i Kiel for at kigge på ny jakke - 2 store Polo og Louie ligger en kilometer fra hinanden, og der skulle også være en Hein Gericke lidt længere nede af vejen. Simpelthen et kanon udvalg i alle retninger.
(Endte med at købe en Arlen Ness Fletcher i Polo til 250 euro. Har aldrig prøvet en mere velsiddende allround-jakke. Den ser lidt mystisk ud på billeder, men prøv den)
Niels

Indlæg af Niels »

Tillykke med jakken. Har du evt. et link?

Hilsen Niels
Poul Tvilum

Indlæg af Poul Tvilum »

Yes, naturligvis:

http://www.polo-motorrad.de/shop/Beklei ... ils.0.html

I forhold til Rukka (jeg har haft 3 styk) er pasformen markant bedre for en allround dansk statur. Og lommerne udenpå gør, at det er behageligere at køre rundt med pung, mobil etc. Om jakken så er ligeså uforgængelig som Rukka må tiden vise. Jeg har bestilt de tilhørende bukser (Hakan) også, for der er kun en kort lynlås i ryggen.

(Hvis man sammenligner Rukkas størrelser med Arlen Ness' numre, så er Arlen Ness en detalje mindre i størrelserne - for eksempel føles en størrelse 56 en lille smule mindre hos Arlen Ness i forhold til Rukka)
Moust

Indlæg af Moust »

Hej.

Nu skal man jo ikke påvirke nogens valg af forhandler.
Men hvis i skal have stumper til geden eller til jer selv, så kig lige forbi "Karla" som har Hein Gericke i Flensborg.
Hun ligger ved Scandinavian Park, første afkørsel over Frøslev grænsen (A7) og hils fra mig. Så slår hun 10% yderligere af prisen, såfremt den ikke er på tilbud.
Besvar