Styrtbøjle til TA 88

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Morsing

Styrtbøjle til TA 88

Indlæg af Morsing »

Hej derude

Nogen der ved hvor jeg kan erhverve en styrtbøjle som vist på billedet?
Min TA er en 1988 model og den viste er en 1990 - jeg kan dog ikke se nogen forskel!?

Billede[/img]

Mvh
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Der er heller ingen forskel. Hepco&Becker og SW motech laver styrtbøjler til en Transalp. jeg ved ikke om Touratech også laver det. ellers findes der sikkert også andre producenter.
jernhenrik
Indlæg: 134
Tilmeldt: 12. mar 2009, 18:06
Geografisk sted: Grenå

Styrtbøjle

Indlæg af jernhenrik »

Det ligner den jeg har til at ligge. Den er desværre sort, men der står på den at det er en "Five Star". Det firma der også laver ganske udmærkede bagagebærer. Den kan sikkert købes hos de fleste store forhandlere i Tyskland.

Hilsen

Jernhenrik
Morsing

Re: Styrtbøjle

Indlæg af Morsing »

jernhenrik skrev:Det ligner den jeg har til at ligge. Den er desværre sort, men der står på den at det er en "Five Star". Det firma der også laver ganske udmærkede bagagebærer. Den kan sikkert købes hos de fleste store forhandlere i Tyskland.

Hilsen

Jernhenrik
Er den sorte du har liggende eventuelt til salg?
Mvh
jernhenrik
Indlæg: 134
Tilmeldt: 12. mar 2009, 18:06
Geografisk sted: Grenå

Indlæg af jernhenrik »

Ja, så hvis du kommer forbi Djursland så kig ind. Jeg har ikke helt styr på hvor pæn den er men det kan du evt selv vurderer. Du skal dog være opmærksom på at der skæres 2 hak ca 2 x 5cm i bundskjoldet for at monterer den. Men vi kan evt bytte.

Hilsen
Jernhenrik
Morsing

Indlæg af Morsing »

jernhenrik skrev:Ja, så hvis du kommer forbi Djursland så kig ind. Jeg har ikke helt styr på hvor pæn den er men det kan du evt selv vurderer. Du skal dog være opmærksom på at der skæres 2 hak ca 2 x 5cm i bundskjoldet for at monterer den. Men vi kan evt bytte.

Hilsen
Jernhenrik
Har du evt. et billede af dem og af de "hakker" der skal laves?
Og hvad skal de i givet fald koste?
Har ikke p.t. nogle planer om Djursland, så hvis vi hitter ud af noget skal de sendes!
Morsing

Indlæg af Morsing »

Fandt også lige dem her fra Africanqueens.de - ser gode ud - dog lidt dyre!
Ser ikke ud som om der skal skæres noget med den model.

Billede
Niels

Indlæg af Niels »

Prøv også at kikke hos louis.de. De har helt sikkert nogle Hepco & Becker bøjler. http://www.louis.de/_40a3ba27c95ebc475e ... r=10023350

Og SW Motech - http://www.sw-motech.de/produkt/index.p ... ken_id=227

Hilsen Niels.
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Hej Morsing

Jeg har sådan nogle Rikycross styrtbøjler, som vist på dit billede, købt hos africanqueens.de, det er noget solidt kram. Jeg har dog ikke fået "testet" dem endnu :lol:
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Morsing

Indlæg af Morsing »

Så har jeg bestilt dem fra AQ - glæder mig til at få dem monteret.
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Hej "Jernhenrik"

Hvis ikke du har solgt endnu, så er jeg interesseret!

Vil du sende mig et billede.

og en pris.

jlo@pc.dk

eller ring 40 52 38 00

Kunne ikke sende PB
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Det ser ud til at være nogen gode solide nogen,du har bestilt Morsing 8-) . Hvis altså det er dem på billedet. :?:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Morsing

Indlæg af Morsing »

Nikolajsen skrev:Det ser ud til at være nogen gode solide nogen,du har bestilt Morsing 8-) . Hvis altså det er dem på billedet. :?:
Yep - det burde være dem - det er dem der tiltaler mig mest på en eller anden måde!
Føler mig dog aldrig helt sikker før Jeg står med tingene i hånden :-D
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Ja, de ser rigtig fine ud.
Specielt fastgoerelsen foran - jeg har boejler fra SW Motech eller Five Star, her monterees de i den oeverste bolt til koelerne.
Lidt noget skrammel (i min verden) at bruge staerke 16 mm roer og saa montere boejlerne med en 6 mm bolt - og saa endda sammen med koeleren.
Jeg lavede mine om - svejste simpelthen to beslag paa stellet, som boejlerne boltes fast paa med 8 mm bolte.
Jeg har ogsaa monteret et alu bundskjold fra en AT - ogsaa med nye staerke beslag svejst paa stellet.
Hilsen
Torben - Kinesien
Morsing

Indlæg af Morsing »

Så blev styrtbøjlerne monteret - ikke helt nemt - der skulle lidt vold til :shock:

Resultatet er dog blevet ganske fint og de virker meget solide. :-D

Billede

Billede
Besvar