Når visiret dugger???

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Når visiret dugger???

Indlæg af Søren Dahl »

Når visiret dugger i koldt og fugtigt vejr, hvad gør I så?

Jeg har selv eksperimenteret lidt med alm. opvaskemiddel - det virker også godt indtil det bliver mørkt - så bliver lysene fra de modkørende man ser gennem visiret totalt twistet og umulige at se på!

På min gamle hjelm havde jeg sat et stykke anti fog folie på indersiden af visiret - det virkede faktisk ret godt - det koster 149,- og jeg har tænkt på at købe et til min nuværende hjelm - men det har en ulempe, det "forvrænger" også lyset fra de modkørende når det bliver mørkt, og det er R** irriterende at se på!

MVH Søren
Gæst

Re: Når visiret dugger???

Indlæg af Gæst »

'Hej
Jeg har nu kørt et par vintre, og har kun brugt opvaskemiddel, og syntes at det fungere fint. Men jeg plejer nu også at åbne visiret når jeg holder stille eller køre langsomt, for at det ikke skal dugge, det plejer at virke.
Lasse
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hvis man kan få Pinlock visir til din hjelm, er det en overvejelse værd.

Har det selv på min Nolan og det har virket virkelig godt for mig. Jeg hører ellers til dem, der har STORE problemer med dug, både på visir og crossbriller.

Selv udåndingsluften i 12 graders frost klokken 2 om natten duggede ikke.

Det forvrænger ikke, hverken om natten eller iøvrigt.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ups var ikke logget ind, men det var altså mig, der reklamerede for Pinlock - og nej, jeg er ikke sponseret. ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Bjarke

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Bjarke

Det lyder rigtig godt, jeg vil lige undersøge om det kan fåes til Arai NR 5 hjelme - rigtig fint tip!


MVH Søren
Besvar