Limning af varme håndtag

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Jørgen Knudsen

Limning af varme håndtag

Indlæg af Jørgen Knudsen »

Hej Bikerers

Der kan ikke bruges kontakt lim til gas håndtaget, på denne type plast på min TA fra 89. Jeg brugte istedet en tynd dobbelt klæbende fra 3M, monteret på selve gas håndtaget også så en smule tynd sæbe vand på så kan varme håndtaget glide på ( en dråbe opvaskemidel i 1 dl. ) og så er det med at få 12v.på også hærder varmen det :roll:

mvh Jørgen
Gæst

Indlæg af Gæst »

øhm.. hvorfor dog lime det?? Så er man da vist rimeligt afskåret fra nogensinde at adskille lortet igen.

jeg kan sagtens få mit til at holde uden lim. Men skulle det drille så er en stump tape da klart at foretrække. eller anden tynd plastic man trækker hen over styrenderne inden selve selve håndtagene kommer på.

forresten, varmehåndtagene skal ikke glide pænt og fint på. De skal bare have med en stor hammer indtil lortet sidder fast. Selvom man bruger en stor hammer kan man jo godt gå lidt forsigtigt til værks :-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fint forslag!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Jørgen

Det var da egenteligt en ret god ide, jeg brugte selv Toms metode da jeg satte mine på, og det gik egenteligt også - øhh ok, men ikke helt smertefrit - aaav for sat..... - men fin ide Jørgen!

Henrik Hald og jeg kører en lille tur på søndag hvis vejret tillader det - vil du med? Du bor jo lige i området.

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Nu må i da lige styre jer mand. Lim hører sig ikke hjemme på en motorcykel.

Man limer da heller ikke ting sammen der måske senere skal adskilles igen.

Lim er beregnet til forkølede folkeskoleelever der leger med pap og karton, til at reparere knust porcelæn, og til at samle foderrør i et vådfodringsanlæg til svin, for det skal sgu heller ikke skilles ad igen ;-)
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Aastrup skrev:forresten, varmehåndtagene skal ikke glide pænt og fint på. De skal bare have med en stor hammer indtil lortet sidder fast.
Det er nemlig rigtigt Tom, hvorfor skulle håndtagene også afvige fra resten af din "Transafrica" :-)

/Mogens
Gæst

Indlæg af Gæst »

Øhm det med den store hammer var faktisk noget Peter fortalte mig ;-) . Og som jeg også tidligere skrev, så kan man godt være forsigtig også med en stor hammer 8-)
Besvar