Produro Street > Sport

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
allanhedegaard

Produro Street > Sport

Indlæg af allanhedegaard »

Købte tidligere på sæsonen en Produro Street Slip-On. Dejlig udst. , men jeg syntes at den er lige lydsvag nok. Nogen som ved, hvorvidt det er muligt at pille noget ud af denne og få noget mere brøl på? Helst så man stadig kan isætte lyddæmpningen igen på et senere tidspunkt.
tingtilsalg

Re: Produro Street > Sport

Indlæg af tingtilsalg »

Jeg går ud fra du mener en Laser ProDuro.
Hvis der sidder en "si" i afgangsrøret kan du pille den ud. Det hjælper lidt på lyden.

Men ellers, set i bagklogskabens klare lys burde du godt nok have købt race-udgaven :-)
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Produro Street > Sport

Indlæg af Nejmann »

allanhedegaard skrev:Købte tidligere på sæsonen en Produro Street Slip-On. Dejlig udst. , men jeg syntes at den er lige lydsvag nok. Nogen som ved, hvorvidt det er muligt at pille noget ud af denne og få noget mere brøl på? Helst så man stadig kan isætte lyddæmpningen igen på et senere tidspunkt.
Hvis du gerne vil have sports-modellen, så kan du måske finde en at bytte med her: http://www.tenere.dk/forumnew/forum_pos ... er+produro.

mvh Kåre
allanhedegaard

Re: Produro Street > Sport

Indlæg af allanhedegaard »

Har hevet sien ud, som det blev foreslået. Hold da helt kæft en stor forskel. Der er markant mere V2 lyd nu. :) Spank you.
Besvar