Touratech

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Kim Helbo

Touratech

Indlæg af Kim Helbo »

Hej på siden. Jeg har set på Touratech.dk´s hjemmeside og der er jo et hav af ting at bruge penge på. :shock: Er der nogen der ved om de dele som man kan købe passer direkte på de fixpunkter og eksisterende påskrunings muligheder som er på mc ´en (Ta vl 700 ) eller skal man selv til lave huller og diverse gevind m.m. Jeg er ikke meget for at begynde på at bore huller i min TA, hvis man skulle blive fristet af noget af deres grej, som jeg synes koster en formue. Mvh Kim Helbo
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Touratech

Indlæg af iver »

Hej Kim.

De ting jeg har købt hos Touratech har været lige til at skrue på, ingen boren eller noget, går udfra du mener www.touratech.se, de har desværre ikke filial i dk :cry:

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Kim Helbo

Re: Touratech

Indlæg af Kim Helbo »

Hej Iver. Tak for svaret :-) Ja, det Touratech.se, som jeg har besøgt på nettet. Ved du om deres priser er med forsendelse Betaler man for vægt/fragt eller er det den samme pris uanset mængden af varer. :?: Mvh Kim Helbo
tingtilsalg

Re: Touratech

Indlæg af tingtilsalg »

Hej Kim

som med stort set al nethandel er priserne + fragt, det fremgår også af købsvilkår og betingelser på touratech's hjemmeside.
Kim Helbo

Re: Touratech

Indlæg af Kim Helbo »

Hej "nu uden mc". Indrømmet, jeg har ikke nærlæst hjemmesiden omkring forsendelse og betaling :oops: Min fejl. Mvh Kim Helbo
tingtilsalg

Re: Touratech

Indlæg af tingtilsalg »

Nu uden MC er bare en signatur. Mit egentlige brugernavn er tingtilsalg som står øverst.

Har egentlig ikke så meget mere til salg, andet end en gammel rustfri larmepotte :-)
Kim Helbo

Re: Touratech

Indlæg af Kim Helbo »

Hej tingtilsalg. Sorry jeg byttede rundt på tingene. :oops: Har du solgt din MC, siden du er uden. ;-) Mvh Kim Helbo
tingtilsalg

Re: Touratech

Indlæg af tingtilsalg »

Ja, jeg solgte min Africa Twin RD07 fra 1999 for nogle måneder siden.
Havde haft den i et års tid men fik ikke rigtigt kørt på den.
Efter at have kørt Transalp i 7 år troede jeg lykken var gjort når jeg fik sådan en fætter. Men desværre synes jeg den er for tung, sløv og jeg sad ganske skrækkeligt på den. Ydermere var min interesse for mc-kørsel nok også dalet en smule.

Men, nu savner jeg igen en MC. Jeg går og overvejer lidt hvad der skal være. Ved det ikke helt endnu :-)
Niels

Re: Touratech

Indlæg af Niels »

Men, nu savner jeg igen en MC. Jeg går og overvejer lidt hvad der skal være. Ved det ikke helt endnu
Hej Tom, jeg synes du skal tage et kik på "til salg" der er en super fed KTM 450 EXC'er til salg :beer:

Hilsen Niels

PS: @ Kim. undskyld jeg spammer din tråd :oops:
TEriksen

Re: Touratech

Indlæg af TEriksen »

Jeg vil da gerne anbefale en Transalp igen - du kan få en super en her:
http://www.dba.dk/honda-xl-600-v-transa ... -67505005/
/Thomas
Besvar