Ny hjelm med mere...

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Kim

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Kim

Har du fået din hjelm ?

MVH Søren
kbn

Indlæg af kbn »

Hej Søren

Nej. Ikke endnu.
Det viste sig at der VAR fragtomkostninger, hvilket der vel ikke er noget at sige til. Hjælmen ville dermed koste ca. 275 pund og det er da vist stadigvæk billigt. I mellemtiden fik jeg så splittet min gamle AT'er ad, og det viste sig, at der var mere at reparere og udskifte end jeg havde regnet med. Bla en bagdæmper der var helt kaput. Indtil jeg har fået stumperne i hus "tøver" jeg så lige en kende med dén hjælm. Jeg har jo sådan set en udmærket én i forvejen og budgettet skulle helst holde bare så nogenlunde. Her og nu har jeg hørt fra Henrik Hald, der har en brugt brugbar bagdæmper til salg for 2000. Det er ikke så ringe, hvis Peter's skøn om en nypris på 5-6000 holder.

-Men hvis det er fordi du gerne vil bestille en hjælm samtidig med mig kunne du måske vente et par uger, til jeg har det fulde overblik? Så kunne vi bestille sammen og dele fragten? Eller hvordan var det? Har du allerede fået én?

Mange hilsner
Kim
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Kim

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Kim

Tak for oplysningen.
Jeg har allerede en Tour-X, jeg skulle bare lige høre fra en kammerat, som påtænker sig at købe en hjelm magen til min egen. Det er jo meget billigere end at købe i danske butikker.

Du kan sagtens købe dig en, den er simpelthen bare herre fed og teknisk set af en meget høj kvalitet.

MVH Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

kbn skrev:en brugt brugbar bagdæmper til salg for 2000. Det er ikke så ringe, hvis Peter's skøn om en nypris på 5-6000 holder.
Hej Kim

Alt efter hvilke krav du stiller, kan du f.eks. få en Wilber's dæmper til 429 Euro her:
https://www3.polo-expressversand.com/Sh ... pGuid=6686

og Iver ved et sted hvor en original koster ca. 3800,- så måske du skal overveje det igen.

Hilsen
Mogens
kbn

Indlæg af kbn »

Hej Mogens

Tak for tippet.
Jeg overvejer om en god brugt kan gøre det, eller om der må en ny til.
Min egen Lady har trods alt kørt 96000 km med en original og heraf måske 85-90.000 inden den opgav ævret, så mon ikke der er mange kilometre i en god brugt?
Jeg syns ikke jeg er stødt på snak om at lige dén reservedel hurtigt går kaput? Eller hvordan..?

Tak igen!
Venlig hilsen
Kim
Besvar