Ved vi noget om Airoh S4 hjem

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Rotax 655

Ved vi noget om Airoh S4 hjem

Indlæg af Rotax 655 »

http://www.louis.de/_30036ddeae0693d9ab ... =0&typ_id=

Jeg fandt denne Crosser hjelm med visir ved louise til en 800 -900 dkr. Og jeg kan ikke rigtig bestemme mig om det skal være den eller en mere ordinær fra Biltema u. visir. Det er måske smart nok med et visir når mudderet ikke står op i lårtykke stråler. Og det kan da afmonteres hvis det bliver for træls.

Jeg kan godt forstå at jeg ikke fatter ret meget af det tyske, gad vide om de selv gør, her er en vurdering af hjelmen hvor det tyske sprog er oversat til dansk af googel, et eller andet sted er kæden vist hoppet af :shock:
" du får hvad du betaler for
S4 er en sommer alternativ til den ellers gået i stå Schubert Concept. Jeg var på udkig efter en hjelm, der meget frihed (udbuddet) giver hagen, og har god sigtbarhed på skærmen en god bly med sommeren forruden har min ris Enduro. Visiret er den nødvendige smertefulde strejker mod kompromiser, som i øjeblikket hyppige voldtægt biller. Dette kan være den hjelm! Ja det er højere end en hermetisk blokeret hjelm, han kan også, for han er svimmel. Det er sikrere end en frossen sektion med åbne hage klap hjelm. Derfor betyder det ikke genere mig, at indblæsningsluften kan lukkes, hele konstruktionen er lidt enklere, fordi den 15% rabat denne hat koste omkring 1 / 3 af de vg Schuberth ..."
:shock: :shock: :shock:
tingtilsalg

Re: Ved vi noget om Airoh S4 hjem

Indlæg af tingtilsalg »

Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Ved vi noget om Airoh S4 hjem

Indlæg af Tinning »

ja jeg kender den for har haft en i snart 2 år . jeg er glad for min men skal lige huske at sige at der er en smule mere vind støj i den end i min gamle shoubert hjelm
er der noget konkret du vil vide så spørg så skal jeg se om jeg kan svare

med mc hilsen Ib
tingtilsalg

Re: Ved vi noget om Airoh S4 hjem

Indlæg af tingtilsalg »

Hvis man ser på prisniveauet af Airoh-hjelme, så ligger de generelt i den lave ende. Så jeg vil nok vove at påstå at det er lidt en discount hjelm set i forhold til fx Arai, Shoei og Schubert.

Min egen erfaring med Airoh er også at pasformen og komforten heller ikke er helt på højde med lidt dyrere hjelme.
Rotax 655

Re: Ved vi noget om Airoh S4 hjem

Indlæg af Rotax 655 »

Det er nok at ta en chance at købe en hjelm pr. postordre, men til prisen og med de fine test af hjelmen som Tom henviste til prøver jeg.
Billede
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Ved vi noget om Airoh S4 hjem

Indlæg af Tinning »

hvor fra i landet er du jeg spørger for hvis det er i nærheden af kbh kan du jo prøve min en tur
Rotax 655

Re: Ved vi noget om Airoh S4 hjem

Indlæg af Rotax 655 »

Mange tak for tilbudet - Jeg har bestilt :-D
tspark

Re: Ved vi noget om Airoh S4 hjem

Indlæg af tspark »

Laver du en hurtigt test af den når du modtager den, for det tilbud kunne jeg da godt blive fristet af...
Hvad farvehar du bestilt den i ???
Rotax 655

Re: Ved vi noget om Airoh S4 hjem

Indlæg af Rotax 655 »

Hej Tspark
Hvid - Tinning har jo allerende købt en men jeg skal da gerne skrive min vurdering - forhåbentlig meget snart Wrumm - wrumm :-D
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Ved vi noget om Airoh S4 hjem

Indlæg af Tinning »

hej tspark
du er velkommen til at kigge forbi og prøve en tur hvis det kunne have interesse

mvh Tinning
Besvar