MC garage

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Brugeravatar
ABS
Indlæg: 36
Tilmeldt: 03. jan 2011, 19:33
Geografisk sted: København

MC garage

Indlæg af ABS »

Hej folkens,

Da min kommende AT skal stå ude, skal jeg ha' købt en garage. Jeg har haft en HELD garage til min nuværende MC, indtil den blev stjålet... altså garagen :roll: Den var jeg glad for, men jeg ved ikke om en AT med panniers kan være under en HELD XL garage? Gode råd modtages gerne :-)

Link: http://www.louis.de/_10eb8fe0f94026bbf8 ... r=10008330
ABS

'93 XRV750 Africa Twin
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: MC garage

Indlæg af iver »

Hej ABS.

Jeg har en Heldxl garage til min AT, den synes jeg dækker fint også med 35l alukufferter på.... Jeg synes dog den nogle gange gled af op over forhjulet, men jeg fandt så ud af at sætte en rem gennem følgen foran og rundt om garagen så den blev holdt fast, fungere fint :-)

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
ABS
Indlæg: 36
Tilmeldt: 03. jan 2011, 19:33
Geografisk sted: København

Re: MC garage

Indlæg af ABS »

Tak Iver, så er jeg tryg ved købet :-D

HELD har også en top model med en snor så man kan stramme i bunden af garagen. Det burde løse det problem som du nævner (og som jeg også kender). Den er dog næsten dobbelt så dyr, men fin er den da ;-)
http://www.louis.de/_2056311e4f862c50dc ... r=10008304
ABS

'93 XRV750 Africa Twin
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: MC garage

Indlæg af iver »

Velbekomme :-)

Ja den ser godtnok fin ud, der er godtnok snor under "bugen" på den garage jeg har men det er der vel også på din.....

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
ABS
Indlæg: 36
Tilmeldt: 03. jan 2011, 19:33
Geografisk sted: København

Re: MC garage

Indlæg af ABS »

iver skrev:Velbekomme :-)

Ja den ser godtnok fin ud, der er godtnok snor under "bugen" på den garage jeg har men det er der vel også på din.....

Mvh Iver
Jo vist men, det var nu mere den løbegang for neden hvor det ser ud til at løbe en snor hele vejen rundt , jeg mente ;-)
ABS

'93 XRV750 Africa Twin
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: MC garage

Indlæg af iver »

Åhhh ja den så jeg godt, jeg overvejede engang at banke nogle hulnitter i hele vejen rundt i kanten på min, så jeg kunne lave noget i samme stil, men har aldrig fået det gjort....

Mvh iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Kim Helbo

Re: MC garage

Indlæg af Kim Helbo »

Hej i forum. Til ABS. Må jeg være så fræk at spørge til prisen på din mcgarage, jeg står med den samme problematik som du, min Transalp skal også "bo" udendørs, hvis ikke jeg kan finde en rigtig garage. :-) Mvh Kim Helbo
Brugeravatar
ABS
Indlæg: 36
Tilmeldt: 03. jan 2011, 19:33
Geografisk sted: København

Re: MC garage

Indlæg af ABS »

Kim Helbo skrev:Hej i forum. Til ABS. Må jeg være så fræk at spørge til prisen på din mcgarage, jeg står med den samme problematik som du, min Transalp skal også "bo" udendørs, hvis ikke jeg kan finde en rigtig garage. :-) Mvh Kim Helbo
Ikke helt sikker på hvad du mener, min egen garage blev jo stålet så den kan du ikke købe ;-) . Som ny koster den (str: XL) 60 Euro = 450 Dkr. Dertil kommer lidt fragt, men Louis.de plejer stadig at være ret konkurrencedygtige på prisen.

Deres top model koster 100 Euro = 750 Dkr i tilsvarende størrelse.

Iøvrigt synes jeg ikke at en god stofgarage er så skidt endda. I forhold til en rigtig garage er den dog lidt svær at stå og skrue inden i ;-)
Man skal dog ikke købe en alt for billig model. Der har jeg oplevet at MC'en er drivvåd om morgenen p.g.a. kondens :-(
ABS

'93 XRV750 Africa Twin
Kim Helbo

Re: MC garage

Indlæg af Kim Helbo »

Hej ABS. Tak for tippet. Alternativet kunne være en af de her hvide plastikpavillioner som kan købes hos Harald Nyborg (3 gange 3 m,med fuld ståhøjde, hva..ba..) :-D ,men den bliver jo nok ikke stående ret længe. Jeg prøver dit tip hvis ikke andet lykkes. Mvh Kim Helbo :-)
Besvar