Campingudstyr

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
TEriksen

Campingudstyr

Indlæg af TEriksen »

Jeg leder efter en topudstyret campingbutik som jeg forstod på nogle HARK'ere skulle ligge i Viborg - Randers - Århus området :?:
Er der nogle af Jer der har kendskab til en sådan? Kigger efter brændere, tarps, soveposer mv.
/Thomas
tingtilsalg

Re: Campingudstyr

Indlæg af tingtilsalg »

Kender ikke lige noget til nævnte butik i randers-viborg området. Men friluftsland i århus har alt hvad du skal bruge.
TEriksen

Re: Campingudstyr

Indlæg af TEriksen »

Det var netop Friluftsland jeg havde hørt om, tak for hjælpen.
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Campingudstyr

Indlæg af Peter AT »

Hej Thomas..

Jeg har en masse udstyr du kan prøve, inden du investerer.

Rart for dig at få det der netop passer til netop dit behov..
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Campingudstyr

Indlæg af Nejmann »

thomaseriksen skrev:Det var netop Friluftsland jeg havde hørt om, tak for hjælpen.
Og hvis du går ud af døren hos Friluftsland (på Østergade i Århus), lidt til højre og krydser gaden, så ligger der to Toursport-butikker (en med tøj og en med udstyr). Går du den anden vej op til hjørnet af Østergade og Telefonsmøgen, så finder du en Spejdersport (hvor der nok er størst chance for at finde en tarp/teltflage..?)
Forresten er der et par MC-parkeringspladser på Østergade mellem Amaliegade og gågaden (Søndergade) :-)
God tur!
mvh Kåre
Kim Helbo

Re: Campingudstyr

Indlæg af Kim Helbo »

Hej i forum. Friluftslageret i Odense, har også et kanon udvalg, tjek deres hjemmeside, de sælger/sender gerne via nettet, go´jagt. Mvh Kim Helbo
Kim Helbo

Re: Campingudstyr

Indlæg af Kim Helbo »

Hej igen. Har et rigtig egotelt til salg. Se mit tidligere indlæg: "Super en mandstelt" Mvh Kim Helbo.
Besvar