Vandtætte sommerhandsker

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Vandtætte sommerhandsker

Indlæg af Holst »

Har købt nye handsker til sommeren. De gamle var ikke længere vandtætte og havde en MEGET irriterende evne til at få foret trukket med ud af fingrene. Dette skete især når handskerne var våde eller når det var rigtigt varmt. Herefter var det næsten umuligt at få handsken på igen, da der ikke længere var plads til fingrene. Dem der har prøvet dette ved nok hvad jeg mener.

Jeg havde læst at der var lavet handsker hvor foret var syet fast ude i fingrene så det ikke følger med ud af handsken når man tager den af (mener det hedder mc-fit system). Det lykkedes mig at finde en handske ved RY-MC hvor foret er syet fast og handsken tilmed har en vandtæt membran.

Nu har jeg prøvet dem af et par gange i seriøst regnvejr og meget varmt vejr. Handskerne er både vandtætte og når jeg sveder meget og skal tage handskerne af, bliver foret siddende nøjagtig der hvor det skal... :ok: :ok: . Jeg kan varmt anbefale disse handsker. Hvorvidt man kan leve med farven er jo op til en selv, men jeg er sikker på at jeg kan finde dem hvis jeg taber dem i mørke, og hvis mit blinklys en dag ikke virker kan jeg jo bare række armen ud.. :-D

Billede

Billede
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
jalp

Re: Vandtætte sommerhandsker

Indlæg af jalp »

:ok: :ok: Og hvad med prisen :?:
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Vandtætte sommerhandsker

Indlæg af Holst »

Prisen er 499,00 kroner hvilket jeg synes er meget rimeligt. Jeg kan ikke huske om de også havde dem i andre farver.
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Besvar