Taskeholder til SEGA kasser til Transalp 94

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Taskeholder til SEGA kasser til Transalp 94

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Måske I har et bud:

Jeg er inde på Touratechs hjemmeside - her kan man købe et rack til Transalp til SEGA kasser som passe på en 97-99 model, men hvad er der egenteligt lavet om, fra 94-99 ? Burgte dette rack ikke også passe på en 94 ?

Jeg har lige sat og kloget lidt i Haynes TA/AT repair bog, jeg kan faktisk ikke læse mig til, at der skulle være ændre noget på stelkonstruktionen fra 94-99, så taskeholderen burgte passe på - men måske nogle har gjort sig nogle erfaringer i den retning ????

Mvh Søren
- TA 94
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Taskeholder til SEGA kasser til Transalp 94

Indlæg af Nikolajsen »

Lidt svært at sige om der er lavet om på stellet, men i 94 kom der anden "plastic" på, og i 97 kom der jo dobbeltskive bremse foran, og den kom til at hedde PD 10 i stedet for PD 06.
Hvis du er en ørn til tysk, er der måske flere detaljer at læse her http://www.borr.dk/TRANSALP_HISTORY_0608.pdf
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
tingtilsalg

Re: Taskeholder til SEGA kasser til Transalp 94

Indlæg af tingtilsalg »

De skulle meget gerne passe fint på Søren. Eneste forskel fra 1994 til 1997 er at frontkåben er lidt anderledes.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Taskeholder til SEGA kasser til Transalp 94

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Tom og co :)

Tak for hjælpen - jeg har nu også fået svar på det samme spøgsmål ved Touratech som jeg stillede Jer - og I har ret - man kan bruge dette rack til en Alp - prisen er også billige kun 2500 DK plus fragt :shock: - ser lige om jeg finder en billigere løsning - det gør jeg sikkert ikke - nogle som skal have noget med fra Touratech som bor i Randers området - så kan vi jo deles om fragten ?

Mvh Søren
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 511
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Taskeholder til SEGA kasser til Transalp 94

Indlæg af John Sigh »

Hej Søren.
Hebco & Becker taskeholder 220 eur. ved Polo http://www.polo-motorrad.de/en/seiten-t ... nsalp.html
Mvh John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Besvar