Boano vindskærm i Carbon til RD07 - UPDATE!

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Rasmus T

Boano vindskærm i Carbon til RD07 - UPDATE!

Indlæg af Rasmus T »

Hej HARK'er

Er der nogen der ligger inde med en Boano vindskærm i Carbon til en africaner RD07? Kan købes hos Boano.com eller Ruggedroads
Billede
http://boano.com/archivio/prodotti/Wind ... 57_ENG.asp
Jeg er på min tredje vindskærm, original, MRA vario og Powerbronce(Touratech) og enten laver de for meget støj i hjelmen (hyletone) eller vibrationer.

Inden jeg køber min fjerde ville jeg høre om nogen ligge inde med en så jeg lige kan prøve den inden køb :-D Jeg betaler selvfølgelig porto eller ligende udgifter og en :beer: til næste træf 8-)

Venlig hilsen
Rasmus
Senest rettet af Rasmus T 11. jun 2013, 13:19, rettet i alt 1 gang.
Rasmus T

Re: Boano vindskærm i Carbon til RD07- Update

Indlæg af Rasmus T »

Lige en update :-D

Jeg kastede mig ud i at prøve en Boano vindskærm.
De skriver den er større en originalen, men synes den er max samme størrelse, hvis ikke lidt mindre.
Den fik lidt sort maling for synes ikke den grønne farve passede til den sorte africaner 8-)
Billede
Billede

Den giver ikke helt så meget vindbeskyttelse som min touring screen og der er stadig lidt vindstøj.
Til gengæld er der ingen vibrationer og den giver africaneren et mere rally look ;-)
TEriksen

Re: Boano vindskærm i Carbon til RD07 - UPDATE!

Indlæg af TEriksen »

Den ser sgu godt ud sortlakeret. Er der plads til at montere en gps inde over trip masteren? Har du et billede af cockpittet?
/ Thomas
Rasmus T

Re: Boano vindskærm i Carbon til RD07 - UPDATE!

Indlæg af Rasmus T »

TEriksen skrev:Den ser sgu godt ud sortlakeret. Er der plads til at montere en gps inde over trip masteren? Har du et billede af cockpittet?
/ Thomas
Hej Thomas,

Hvis man er lidt fix på fingerne kan det nok lade sig gøre :-D Tager nogle billeder når jeg kommer hjem fra Norge 8-)

Rasmus
Rasmus T

Re: Boano vindskærm i Carbon til RD07 - UPDATE!

Indlæg af Rasmus T »

Hej Thomas

Bedre sent end aldrig :-D
Billede

Tror lige der er plads til GPS enten ved at rykke trip masteren eller lige op over :idea:

Venlig hilsen
Rasmus
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Re: Boano vindskærm i Carbon til RD07 - UPDATE!

Indlæg af Bernt »

Det ser virkelig godt ud :-)
Eventyret venter bag næste sving :-)
Besvar