Vibra-lys

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Vibra-lys

Indlæg af Søren Dahl »

Har også investeret i en trafiksikkerheds enhed som hedder vibra-lys.

Læs mere på www.vibra-lys.dk - får det monteret her i weekenden med lidt held.

Man kan slå enheden til og fra ved at trippel klikke med overhalingslyset. Smart når man skal køre i mørke og når man kører sammen med andre mc'er så man ikke genere.

Vender tilbage med en anmeldelse efter montering og test.

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Montage

Indlæg af Søren Dahl »

Så er mit Vibra lys monteret - og jeg må sige at det er rigtig godt - og det er tilmed rigtig nemt at montere.

Man rykker stikket af h4 pæren, sætter en anden sokkel på som er forbundet med vibra enheden, sætter standard forbindelsen til pæren i et andet stik som også er forbundet med vibra enhende, derefter lodder man en enkelt ledning på + forbindelsen op til tændingslåsen. Man skraber blot et lille stykke isolereing af den rigtig ledning fra tændingslåsen og lodder den korrekte ledning sammen og giver det en gang isoleringstape til sidst. Genmontere alt plasticken og giver noget gas - nemt og smertefrit. Det tog mig en time at montere - og jeg er altså ikke et geni til sådan noget med at skrue og lodde.

Når man slår tændingen til virker er vibra systemt slået til med det samme, men det kan let slåes fra ved at trippel klikke på overhalingslyset. F.eks i forbindelse med kørsel sammen med andre mc'er eller når det bliver mørkt.

Virker meget overbevisenden og ser rigtig dejlig generende ud - tror HELT sikkert det øver opmærksomheden og at man kan undgå nogle grimme situationer hvor folk kører ud foran en - nu har jeg i hvert fald gjort mig for at blive set - hvad med Jer andre???

MVH Søren
Besvar