Hvilket Sidetaske stativ/rack er bedst til Min Africa Twin

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Crux

Re: Hvilket Sidetaske stativ/rack er bedst til Min Africa Tw

Indlæg af Crux »

Ha..ha....det kan jeg godt forstå...det blev til et sæt fra Heavy Duties og så købte jeg også en ny crash bar...jeg havde godt nok en fra Five star på cyklen...men jeg synes at den fra drengene i Heavy duties, model adventure ser rigtig god ud og dækker lidt mere af plastik delene på cyklen.

Så..... dvs. to flotte tasker i den store model...som alle små drenge drømmer om, med udskæring til udstødning både i rack og taske. + foam indlæg (ikke for at se større ud, men for at de ikke lyder som tomme kasser), den ene side har to låse og den med udskæring har en lås og hængsler (for at se kvaliteten på begge modeller).

1 stk chash bar model adventure med nogle plast dimser til at holde stroppe og beskytte, når jeg lige så stille lægger cyklen fra mig (sådan ser jeg det i hvertfald for mig).

Glæder mig til at se dem når de kommer med posten.

Er der nogle af jer der har handlet med dem før?


Mvh
Tom
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Hvilket Sidetaske stativ/rack er bedst til Min Africa Tw

Indlæg af Tinning »

jeg har rack og tasker fra dem og jeg er glad og tilfreds med det hele :-D
Crux

Re: Hvilket Sidetaske stativ/rack er bedst til Min Africa Tw

Indlæg af Crux »

Hey Tinning
Glæder mig også til de ankommer om et par dage.....er ved at outfitte cyklen...

mvh
Tom
Brugeravatar
Brian Larsen
Indlæg: 10
Tilmeldt: 26. jul 2015, 10:41
Geografisk sted: Herning

Re: Hvilket Sidetaske stativ/rack er bedst til Min Africa Tw

Indlæg af Brian Larsen »

Hejsa

Kan de kun købes via denne hjemmeside http://www.heavyduties.ro/ ?

Mvh
Brian
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Hvilket Sidetaske stativ/rack er bedst til Min Africa Tw

Indlæg af Tinning »

det er der jeg har handlet med dem
og så skrev vi sammen på mail for at få de sidste ting på plads
Crux

Re: Hvilket Sidetaske stativ/rack er bedst til Min Africa Tw

Indlæg af Crux »

Jeg arbejder faktisk på at kunne importere dem til dk og lave en lille shop ....ved bare ikke om der er basis for dette.

Jeg finder jo en del ting til min egen mc og de kunne lig så godt ligge frit, så alle kunne få gavn af det....jeg har da købt nogle fejl ting ...så der vil kun komme gode gennem testede ting på shoppen hvis og hvis...

Men hvis nogen har gode ideér til udstyr, er de meget velkommen til at skrive til mig...så vil jeg kigge på det....

mvh
Tom
poulsen

Re: Hvilket Sidetaske stativ/rack er bedst til Min Africa Tw

Indlæg af poulsen »

Crux: Hvad vil adskille din butik fra de andre mc og adventure-udstyrs butikker i danmark? :)
Crux

Re: Hvilket Sidetaske stativ/rack er bedst til Min Africa Tw

Indlæg af Crux »

ingenting andet end at der kun er dele som passer på Africa twin xrv model og at de er testet og tilpasset denne model og evt transalp og evt. priserne skulle også gerne være bedre ...men det er kun på tanke basis og research endnu...selve siden er jeg ved at bygge ..men den er mest tænkt som rejse forum osv. for os som er og bliver medlem....vil du være med ..evt. med gode ideeér og indlæg.

Mvh
Tom
Besvar