Styrtbøjle

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Mogens Dammand

Styrtbøjle

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

Jeg troede jeg havde bestilt en styrtbøjle i rustfri stål, men det skulle være anderledes.

Forhandleren jeg havde bestilt hos: http://www.motorradonlineshop.com/transalp/ kunne fortælle at de ikke kunne levere denne vare mere.

Så kommer det store 10.000kr's spørgsmål, er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan en tingest?

Har ledt på nettet uden held :cry:

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hey Monse..

Hvis du har en model, kan jeg få lavet en rustfri til dig........

Med kørekuller..
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hey Pete'

Jeg takker meget for tilbudet, men hvis jeg havde været i besiddelse af én, er jeg af den overbevisning at jeg selv kunne lave den (med lidt god vilje) ;-) men desværre, derfor jagter jeg en "original" :-D

Vi ses
Mogens
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej igen Monse...

Der må da være en her i denne livsbekræftende klub der kan låne dig en sådan, til inspiration a la handymand.

Med smil på læben...
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
MogensD

Indlæg af MogensD »

Hej alle

Fik et link af Veset for et stykke tid siden, på de bøjler jeg har gået og sukket efter i rigtig lang tid.
På ebay kunne de så erhverves for 219 euro incl. forsendelse, men de kunne ikke tage visa eller anden form for betaling, så jeg måtte stole på dem, og indsatte pengene på deres konto.
Det er 1. gang jeg køber på denne måde, og jeg var ikke helt tryk.
Da der var gået 1 uge og jeg ikke havde hørt noget, og den næste uge gik med, var jeg ved at være nede, men så dukkede de op, og hold k... de er bare flotte.
Er nu monteret og det er bare perfekt. Eneste minus er at den ene bolt der fulgte med er for kort, men det er der råd for, så hvis der skulle være andre der er interesseret er linket her:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... ssPageName

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af Tinning »

er der nogle der ved hvor de nu kan købes for overvejer at få et sæt inden vinteren kommer

mvh Ib Tinning
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Tinning

Her er linket til et par lækre styrtbøjler:

http://cgi.ebay.de/Motad-V2A-Sturzbuege ... dZViewItem

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af Tinning »

takker mange gange dem bestiller jeg på tirsdag når jeg har en tysk kyndig i huset :-D
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af Tinning »

så gik det så godt at jeg vandt men nu forstår jeg så ikke hvordan jeg for lov at betale sælgeren

er der nogle der har prøvet at handle på ebay der kan komme med nogle vise ord

mvh Tinning der er edb idiot
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Jeg skrev direkte til forhandleren, info@mgh-bikes.de, og de gav mig så et kontonr. hvorpå jeg skulle overføre pengene til, hvorpå de sendte mig bøjlerne, ingen problemer.

Nu ved jeg ikke om du har budt eller har købt dem, satte mig ikke rigtig ind i det, ville bare have dem.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af Tinning »

jeg troede også at jeg bre købte den men senere kom en mail at jeg havde vundet men nu vil jeg så prøve at skrive til dem mange tak fos hjælpen :-D

med store hilsner Ib Tinning
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af Tinning »

hej Mogens

hvor længe gik der efter at du havde overført pengene til du modtog noget fra dem

mvh Tinning som overførte d 9/11 og stadig ikke har fået nogen oakke retur
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Ib

Jeg havde dem i hånden 8 dage efter at de var bestilt, så mon ikke de kommer i den kommende uge.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af Tinning »

takker for det hurtige svar og jeg venter med spænding og ser tiden lidt an men er nu mere sikker på at de nok skal komme
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af Tinning »

så stod der en pakke da jeg kom hjem fra arbejde i dag så nu må jeg finde tid til at montere dem i løbet af ugen altså når jeg har fundet ud af hvad " the fairing " er for noget :-D
Besvar