Varmehåndtag !!

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Gæst

Indlæg af Gæst »

så peter.. selvfølgelig taber du/vi ikke.

grunden til at disse håndtag fra louis er så billige er jo fordi der er nogen andenrangs lort fra polen som de ikke kan komme af med 8-)

så bare slap helt af.. så grine vi to af de andre, bare fordi de ville spare hundrede kroner... he he he

;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

HAHA

Indlæg af Søren Dahl »

Sådan må det naturligvis forholde sig, Tom, jeg sidder nemlig også og føler mig lidt snydt, jeg gav nemlig ca. 400 for mine daytone håndtag ;-)

MVH Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej igen :-)

Jeg kan ikke lige lure forskellen Peter, dem jeg har kig på har jo også 10,20,40 wats indstillinger!

Men hvis der er en forskel så har du selvfølgelig ret :-) Og nej det gør da ikke det fjerneste :-)Beskrivelsen passer bare til det der stod på jeres og billedet ligner også!

Foreløbig er Mogens og Torben med på bestillingslisten. Mht til betaling kan i få mit kontonr og sætte penge ind der, så må vi jo finde ud af at få dem sendt rundt i landet :-)

Mvh Iver
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Iver

Lad mig bare få et sæt også. Har jo en ekstra cykel.

Så får jeg mulighed for at nærstudere om der er nogen forskel i udseende og funktion.

HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Peter :-)

Jamen du får et par med :-)

Jeg bestiller imorgen!

Skal du med på udstilling?

Mvh Iver
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Iver..

Fint jeg lige får et par "gløderør" med.

Kan desværre ikke være med på udstillingen da jeg skal på "Trangia" træf denne weekend, for at lære at hærge min Africa Twin på mest effektive måde.

Men... der kommer jo andre arrangementer, så vi ses med varme hænder..... :ok:


HugOgDask ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ja mine herre (Mogens, Torben og Peter)så er bestillingen afgivet til Louis, jeg regner med at have dem en gang sidst i næste uge :-) Men jeg dropper selvfølgelig lige en mail desangående. Så må vi se at få dem rundt i østjylland, det bliver nok ikke så svært.Og mht til Torben så må vi jo se at finde ud af at få dem til Hårby :-) Med mindre du har andre foreslag, eller kommer til Århus, eller nogen tilfældigvis skal til Hårby! ;-)

Dette var ordene, god weekend

Varme hilsner :lol: Iver
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Så er håndtagene kommet :-) Så nu er det på tide at vi finder ud af hvordan vi får dem uddelt og betalt :-)

Kan jeg få nogle foreslag? :-)

Jeg er hjemme imorgen efter kl 16!


Betalingen kan ske ved at indbetale 150 kr på følgende konto:

REGNR.1927
KONTONR.9272604868.

Husk at skrive indbetaler på!


Mvh Iver
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Super Iver....

Hvis du opretter dig på medlemsdelen har jeg din adresse, og kommer forbi imorgen på et tidspunkt vi aftaler. Har selvfølgelig en masse penge med.

HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jeg skulle være oprettet derinde nu :-)

Så må vi jo se om vi kan finde forskellen på dine gamle og nye håndtag
;-)

Mvh Iver
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Iver

Pengene er overført, og hvis du tager dem med til Michael på lørdag kommer jeg hen ved 10 tiden, hvis du er kommet.

/Mogens
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

hej Peter jeg kan ikke være hjemme efter kl 16det bliver nok senere men måske vi hellere skulle finde en anden dag?

Mvh Iver :-D
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Iver.
Jeg er lige kommet hjem fra Ungarn og ser, at der er uddeling af varme fingre................... ( -og røde ører til dem der betaler alt for meget for tingene....he,he)
Jeg overfører lige 200 kr - så kan jeg måske får dig til at sende dem til mig? - bare ved lejlighed, jeg er i Kina i næste uge.

Hilsen
Torben
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Iver

Tak for håndtagene, de ser fede ud, glæder mig til at få dem monteret, så jeg ikke skal sidde og få kolde fingre :ok:

Det glæder mig også at Tom har købt et par, så jeg ikke bliver hængt ud for at være en gammel kuldskær én, som burde have siddet hjemme med fjernsynet på den ene side og brændeovnen på den anden :mrgreen:

Hilsen
Mogens
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jamen Mogens.

Du er jo en gammel kuldskær mand med fjernsynet på den ene side og brændeovnen på den anden :-P

Men du kan ta' det sgu.. he he
Besvar