Nyt vindspejl fra Touratech

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Nyt vindspejl fra Touratech

Indlæg af Veset »

Hej

Har købt mig et nyt vindspejl hos Touratech til AT'eren, da jeg fik vinden lige i hovedet med det originale. Nu er der bedre beskyttelse mod vinden.

Billede
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Mogens Dammand

Billede

Indlæg af Mogens Dammand »

Der var en der på et tidspunkt spurgte om man kan sætte et billede ind, hvis man havde noget til salg.

Fik dog ikke selv leget med det, men her er beviset :)

Mogens
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Jo men det jeg har gjort er at billedet ligger på mit eget website: http://www.veset.dk/images/windscreen.jpg og når man så skriver sit indlæg, linker man til filen, ellers kan man ikke gøre det. Medmindre at du sætter en funktion til på forummet der tillader forummets brugere at uploade billeder i forbindelse med postning af indlæg, og hvordan man gør det aner jeg ikke...
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Gæst

Indlæg af Gæst »

er det ikke på tide at den fine AT snart får lidt "mujjer" på forskærmen og under bugen måske??

og burde du ikke også investere i et par styrtbøjler engang???
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Den har skam allerede været ude og få sig noget mudder, men det forsvinder hvergang man vasker den, underligt nok!?? :wink:
Det næste jeg skal investere i er styrtbøjler, de har nogle fine nogle hos Touratech: http://www.touratech.de/shop/en-us/dept_573.html . Og så skal der ud og køres på grusveje så det batter.....
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Gæst

Indlæg af Gæst »

Det lyder sgu godt.

Jeg har jo spurgt mig lidt for om hvordan stemningen for sådan en grusgravstur senere i år er. Det må vel også være noget for dig så??

Jeg har jo også en vandslange du må låne hvis der er kommet alt for meget støv på vindskærmen :D
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Det lyder da spændende, helt sikkert, men jeg må lige se hvordan det passer ind i min kalender.
Tak for tilbuddet ang vandslangen, det er nok tiltrængt efter en tur i grusgraven kan jeg forestille mig :wink:
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Besvar