Hvilken lås?

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Tom

Hvilken lås?

Indlæg af Tom »

Hej

Da jeg, desværre, skal opstalde min AT'er i en måneds tid, overvejer jeg at købe en lås til den. Årsagen til jeg ikke har en endnu er, at den normalt står inde i vores garage som er aflåst. Men for indbrudstyve vil den jo være nem at stjæle.................hmmmm burde måske ikke skrive dette på nettet???

Men jeg vil gerne have forslag/erfaringer til låse til MC'er. Jeg læste i Bike at en skivebremse lås, uanset prisleje, ikke holder mere end 1 min. Skræmmende!!! Hvad skal man så købe? Hvad har I (specielt Jer der opbevarer cyklen udendørs)?
Gæst

Indlæg af Gæst »

Selvfølgellig kan du skrive om låse her. Der er ingen grund til at være paranoid.

Hvis den alligevel står inde i en aflåst garage ser jeg ingen grund til at købe en lås. For hvis en eventuel tyv alligevel har kæmpet sig vej ind i din garage, så vil en mc lås heller ikke være noget problem.
Det skal da lige være med mindre du køber sådan en lås der er beregnet til at forankre motorcyklen i gulvet, sådan som en del forsikringsselskaber kræver det af folk med Harley.

MEn ellers kan jeg kun anbefale Abus låse, specielt deres bøjle låse er utrolig gode. Men selvfølgelig kan de også nemt bores op med en Accu maskine i nøglehullet.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jeg har en Abus skivebremselås igennem tandhjulet bagpå, og en skivebremselås med alarm foran, af et eller andet billigt mærke. Min står udenfor på gaden!!!!!

Jeg tror ikke man kan få en lås der ikke kan åbnes, jeg havde en Abus granit bøjlelås igennem forhjullet på min gamle Transalp, den fik de sgu op og fik trukket af med dyret.

Men jeg kan kun være enig med Aastrup køb en Abus det er kvalitet, om du skal vælge skive eller bøjlelås ja det tør jeg ikke udtale mig om
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Jeg har en Abus Granit Classe bøjlelås; den måler 120x330 mm. Så passer den nemlig i bagagebæreren. Der er den jo af vejen når man ikke bruger den. ;-)
Om den er bedre end så mange andre ved jeg ikke, dog er den bedre end den Kryptonite bøjlelås jeg havde før, det var nemlig den med den berygtede cylinderlås.
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Minigun!!!!

Indlæg af Søren Dahl »

Ja, og så skal du få installeret en censor aktiveret nuclear styret minigun :shoot: :twisted: :twisted: :twisted: (DØØØØ HA HA HAAAAAAAAAA!!!!!!!!!)

Nå, men spøj til side - det er godt nok træls man skal gøre sig alle de anstrengelser for at holde ubudne gæster for døren....... Den tid hvor man ikke låste døren på landet er også længe forbi :-( Håber du får købt dig noget du føler dig tryk ved - tror nok også det er noget af spillets regler hvis jeg skal være ærlig - at få ro i sindet. Det bider at tænke på at ens kæreste eje ikke står sikkert. Sådan har jeg det i hvert fald.

Mvh Søren
Besvar