Jeg var på tur med mine søskende, og efter en kold og hård nat i shelter, var humøret kun til at sætte sig på cyklen og lade humøret stige sti for sti.
Glæden var stor da en flok glade mc entusiaster fra HARK havde okkuperet p pladsen i forbindelse med overnatningspladsen. Straks gik snakken på vores cykler, opbygning, udstyr og skills og eller mangel på samme.
Jeg er bosat i Egebæk/Hviding syd for Ribe, og har kørt mc i nogen år, været omkring flere forskellige modeller touring, ræs og offroad og på de seneste ca 7 år har jeg haft Yamaha Super Tenere, Suzuki V-strom xt og nu Honda crf AT med dct gearkasse, en model, jeg har stor glæde af. Jeg er ikke god til selv at fikse tekniske reparationer, men jeg er vild med hyggekørsel på grus og småveje. Jeg har kørt tet Sverige og Norge flere forskellige ruter og gør det gerne igen. Jeg takker for medlemskabet og håber at kunne bidrage til fællesskabet.
En glad morgen i maj
-
Kristian Tornøe
- Indlæg: 1
- Tilmeldt: 15. maj 2026, 08:05
- Geografisk sted: 6760
Re: En glad morgen i maj
Hej Kristian, og velkommen til.
Det var hyggeligt at møde jer på sporet, jeg håber i fik en god tur da i kørte videre.
Mvh Iver.
Det var hyggeligt at møde jer på sporet, jeg håber i fik en god tur da i kørte videre.
Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules