Steen, ´der siger pænt go´da

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
sln

Steen, ´der siger pænt go´da

Indlæg af sln »

Så har jeg langt om længe støvet en AT´er op, her nede i varmen.
Det blev til en RD07a fra 1999 med små 15000, på tælleren.
Den har i de sidste 2 år stået i en container som flyttegods.
Skal have renset karburatorerne, det er vist bundfaldet noget gammelt benzin, den trækker helt skidt.
Så skal jeg have den igennem møllen, med at få den indregistreret, det bliver sikkert sjovt. At´ern er importeret til Trinidad fra Tyskland, derefter har den kørt i Libyen, og derefter sendt videre her til Qatar, som flyttegods.

Men rigtigt dejligt at læse alle jeres gode indlæg, især for mig turbeskrivelserne.

Hilsen Steen
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Steen...

Rigtig velkommen i vores klub......

Dejligt at vi nu også er representeret i mellemøsten.
Har været inde og kigge lidt på din hjemmeside, og jeg må nok sige at det ser dejligt ud dernede.

Håber du får mulighed for at deltage i nogle af vores arrengementer engang du er i DK. Hvis du skal have en MC at trille rundt på, finder vi sikkert også ud af det. Har nogle stykker.

Du har en åben invitation til at møde nogle af os, til en bid brød og en kop kaffe, når muligheden byder sig. Jeg ligger gerne hus til, og der kommer typisk en 10 - 20 stykker når vi mødes spontant eller med kort varsel.

Familien er selvfølgelig også velkommen...

Håber du vil lade os følge med i dit mc eventyr, og bruge os og hjemmesiden flittigt...
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Steen

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Steen

Hjertelig velkomme i klubben.

Det er rigtig fedt at have fået en mellemøst mand med nu - vi har folk fra Kina, Bornholm, Sjælland, og nær Skagen, og nær Tyskland og en hel masse i mellem - og nu også fra Mellemøsten - det er der kun en ting at sige til - FEDT.

Velkommen på holdet - glæder mig rigtig meget at til at høre mere om dig og dine MC eventyr - og forhåbentligt møde dig en gang i DK - og Steen - du kan roligt tage mod Peters invitation - jeg kan ikke komme i tanke om nogle steder der er bedre at komme på besøg hvis man er til hygge og motorcykler........

Mvh Søren
sln

Indlæg af sln »

Hej Søren
Jeg kommer til DK i juni og bliver indtil slutningen af august.
Det er ikke utænkeligt, jeg vil forsøge at tage kontakt vedr. en køretur.

AT er gået gennem syn, selvom jeg manglede et "vigtigt" håndskrevet dokument fra toldmyndighederne. Min arabiske kollega talte min sag godt.
De gik mere op i hvordan jeg havde fået transporteret AT til syn, de åd historien med en pick-up truck, så jeg trak AT´ern ud af synshallen´s port, skruede min nummerplade fra min Harley på, og tøfftede hjem igen.
Det er nu i denne uge, jeg skulle få en nummerplade til AT´ern.

Jeg har dog været på flere småture rundt i landskabet. Sidste weekend til Losail racing circuit, der var trackday, hvor man som privat for et beløb på 300 lokal valuta, kan komme ud og lege racer kører, enten på mc eller i bil. Jeg har en kammerat, der har købt en sprit ny Corvette i 2007, så den blev smidt rundt på banen.
I den forgange weekend, var vi 3 afsted på halvøen. 1 Aprillia Pegasso 1 Tenere XT660 + mig på AT. Her er jo 2 slags ørken hård/sten ørken + blød sand ørken, så vi kørte et smut over på den anden side af halvøen, og indover 40-50 km hård/sten ørken, for at se 2 "film byer" bygget in the middle of no where, de bliver selvfølglig brugt, hvis nogen har brug et ørken fort i en film.

Nok om det. Jeg må hellere fremover poste indlægene i de rette grupper.

Hilsen Steen
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Super!!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Steen

Det er super! Lyder enorm spændende - glæder mig til at høre mere om dine ture - og jeg glæder mig endnu mere til at møde dig - in person!

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Møde

Indlæg af Søren Dahl »

Hvornår bliver der mulighed for at møde dig, Steen, og høre noget om dine projekter? 8-)

Mvh Søren
sln

Re: Møde

Indlæg af sln »

Hej Søren

Jeg kommer til Dk på sommerferie den 21 juni og rejser tilbage sidst i august.

Søren Dahl skrev:Hvornår bliver der mulighed for at møde dig, Steen, og høre noget om dine projekter? 8-)

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Lyder godt...

Indlæg af Søren Dahl »

Lyder rigtig fint, hvor henne er du på ferie i DK? Jeg bor på Djursland - synes det kunne være fedt at mødes og høre lidt historier.

Mvh Søren
sln

Re: Lyder godt...

Indlæg af sln »

Godmorgen Søren
Jeg bor i Esbjerg, og vil være der det meste af tiden.
Steen
Søren Dahl skrev:Lyder rigtig fint, hvor henne er du på ferie i DK? Jeg bor på Djursland - synes det kunne være fedt at mødes og høre lidt historier.

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Cool

Indlæg af Søren Dahl »

Cool

Vi finder da lige på noget.
8-)
Mvh Søren
Redhunter

Nytt medlem fra Norge

Indlæg af Redhunter »

Hei !

Dette er nermest for en test å regne, siden jeg har startet i dag.
Er eier av en AT RD 07 modell 93, sort og grå. Som jeg har eid i 8 år, og prøvd ut på mye dårlige veier her i Norge.
John

Indlæg af John »

Hei og velkommen til Norge.
Ja, i har nok flere veje i Norge som egner sig til en AT end vi har her i DK - medmindre vi selvfølgelig sniger os til lidt grus og mudder i de småskove vi har.
Lidt halvkedelig fodboldkamp mellem Tyrkiet og Kroatien. Gab :-x
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hei Redhunter....

Hvor kozeligt at du har fundet os, og stort velkommen :-D

Hvor i Norge er du fra? Jeg kommer af og til i Kristiansand......

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Redhunter

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Redhunter.

Dejligt at høre, at vi har fået selvskab af vores Norske nabo - dejligt.

Jeg skal selv til Norge i uge 29 og 30 - er du at finde et sted så jeg kan hilse på dig ?

mvh Søren
Besvar